طرح بازگشایی پوکت تاکنون ۴۰۰ میلیون بات به اقتصاد این جزیره کمک کرده است

به اشتراک بگذارید:

طرح گردشگری سند باکس پوکت در طی یک ماه به طور مستقیم و غیرمستقیم ۴۰۰ میلیون بات درآمد برای پوکت ایجاد کرده است.

نهاد گردشگری تایلند روز چهارشنبه گزارش داد که از زمان آغاز طرح سند باکس در اول ژوئیه، این استان از ۹۳۵۸ گردشگر خارجی استقبال کرده است. این دفتر افزود: پنج کشور برتر با بیشترین گردشگر در ۲۰ روز گذشته، آمریکا، انگلستان، اسرائیل، آلمان و فرانسه هستند.

بر اساس این طرح، گردشگرانی که در مقابل کرونا واکسینه شده و تست منفی دارند می توانند بدون نیاز به قرنطینه به پوکت پرواز کرده و آزادانه در استان حرکت کنند. پس از گذراندن ۱۴ روز در پوکت، اگر باز هم آزمایش منفی کرونا داشته باشند، می توانند به سایر مناطق تایلند سفر کنند.

در همین حال، یک شرکت ارائه دهنده خدمات قایق در پوکت گفت که از زمان شروع سند باکس، گردشگران تقریباً هر روز ۱ – ۲ سفر در روز، تور یک روزه این شرکت را رزرو می کنند. این شرکت گفت: بیشتر گردشگران از جزایر رچا و هه بازدید می کنند. هرچند تعداد گردشگر به اندازه قبل از شیوع کویید ۱۹ نیست، اما در مقایسه با زمانی که بازدید کنندگان خارجی اجازه ورود نداشتند، هنوز یک پیشرفت بزرگ است.

این شرکت افزود؛ ما امیدواریم كه طرح گردشگری سند باکس گامی آغازین برای احیای اقتصاد استان باشد كه بیشتر به درآمد حاصل از صنعت گردشگری متكی است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.