مرد آلمانی که پلیس را با تبر تهدید می‌کرد در جنوب تایلند دستگیر شد

به اشتراک بگذارید:

پلیس درپی دریافت گزارشی مبنی این که یک فرد خارجی مکرراً از چاقو و تبر برای تهدید همسایگان و مردم دهکده‌ای در ناحیه چالونگ پوکت استفاده می کند و به عنوان یک فرد خطرناک برای جامعه و عموم مردم شناخته شده است، در تاریخ ۵ آوریل برای بازداشت او اقدام کردند.

به گفته پلیس، وقتی مسئولین رسیدند، این مرد آنها را تهدید کرده و سپس به سرعت به داخل خانه دوید و در خانه را به روی آنها قفل کرد. او سپس از ابزاری برای تهدید افسران پلیس استفاده و اشیائی را به بیرون از منزل پرتاب کرد.

طبق تحقیقات، گئورگ، مرد خارجی ۶۴ ساله اهل فرنسدورف، ملیت خود را به عنوان آلمانی در گذرنامه خود ذکر کرده است. او بیش از ۵۰۰ روز غیر‌قانونی و بدون ویزا در تایلند اقامت داشت.

پلیس با همکاری چندین نهاد دیگر از جمله پلیس گردشگری و اداره مهاجرت استان پوکت برای آماده سازی نحوه رسیدگی به این رویداد با یکدیگر همکاری کرده و حکم بازرسی از خانه این مرد را از دادگاه استانی پوکت دریافت کردند.

پلیس تلاش کرد با مرد خارجی ارتباط برقرار کند اما موفق نشد. او دیوانه‌وار تبر به دست گرفته بود و به همه فریاد می‌زد که بجنگند. سپس مأموران طبق تاکتیک‌های پلیس توانستند او را دستگیر کنند.

دستگیری این فرد آرامش را دوباره به مردم محلی به ارمغان آورد چراکه این مرد به طور مکرر مشکل و رعب و وحشت ایجاد می‌کرد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.