دوره اقامت طرح سند باکس پوکت برای مسافران واکسینه شده به ۷ روز کاهش یافت

به اشتراک بگذارید:

طبق قوانین اخیر قرنطینه مسافرین خارجی در تایلند تسهیل شده است. اکنون کسانی که تحت طرح سند باکس پوکت وارد تایلند می شوند، به جای ۱۴ روز، تنها ۷ روز را می‌توانند در استان اقامت کنند. طرح آزمایشی بازگشایی پوکت که سند باکس (Sandbox) نام گرفته است به گردشگران خارجی واکسینه شده این امکان را فراهم کرده است که به جای قرنطینه در هتلی، آزادانه می‌توانند در داخل جزیره حرکت کنند.

بنا به اطلاعیه منتشر شده در صفحه فیس بوک مرکز اطلاعات دولتی پوکت، مسافرانی که از طریق طرح سند باکس خود را به پوکت می‌رسانند باید قبل از سفر به استان‌های دیگر کشور به مدت هفت روز در یکی از هتل‌های مورد تایید اداره ایمنی و بهداشت تایلند (SHA) اقامت داشته باشند. در این اطلاعیه آمده است که مسافران اکنون می توانند برای دریافت گواهی ورود هفت روزه (یا COE) ثبت نام کنند. این دستور از فردا (اول اکتبر) اجرایی می شود.

در جلسه روز دوشنبه ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹ که به ریاست نخست وزیر پرایوت چان او چا برگزار شد، گروه ویژه کویید ۱۹ کاهش قرنطینه اجباری را تصویب کرده و این دوره را به هفت روز برای مسافران کاملاً واکسینه کاهش داده است. کسانی که واکسینه نشده اند یا نمی توانند وضعیت واکسیناسیون خود را اثبات کنند، تحت یک قرنطینه ۱۰ تا ۱۴ روز قرار خواهند گرفت.

مسافرانی که می‌خواهند از این مزایا استفاده کرده و به کشور وارد شوند بایستی حداقل ۱۴ روز قبل از عزیمت بطور کامل واکسینه شده باشند.


بیشتر بخوانید:





5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.