سالن‌های ورزشی، سینما و مراکز ماساژ از ماه اکتبر بازگشایی می‌شوند

به اشتراک بگذارید:

ستاد مدیریت وضعیت کووید ۱۹ با بازگشایی ۱۰ مورد از کسب و کار‌ها در بانکوک و دیگر استانهای قرمز تیره موافقت کرد. بر اساس این گزارش که از وبسایت Coconuts منتشر شد، از روز جمعه (اول اکتبر)، مراکز ماساژ، سینما و سالن های ورزشی سرپوشیده، همراه با پیش دبستانی ها، موزه ها و سالن های تاتو بازگشایی شده و دوباره می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. این خبر برای صاحبان بارها و کلوب‌های شبانه چندان خوشایند نیست، زیرا هنوز طبق قانون باید بسته بمانند.

طبق این گزارش، بازگشایی مشاغل زیر در جلسه بعد از ظهر امروز ستاد مدیریت وضعیت کووید ۱۹ تأیید شده است. در پی شدیدترین موج کووید ۱۹ در تایلند، مشاغل بسیاری چندین ماه است که تعطیل شده است.

  1. پیش دبستانی ها
  2. کتابخانه ها
  3. موزه ها و اماکن تاریخی
  4. مراکز آموزشی، مراکز علمی و فرهنگی، مراکز هنری
  5. سالن های ورزشی سرپوشیده و میادین ورزشی
  6. سالن های مانیکور
  7. مراکز تاتو و خالکوبی
  8. مراکز ماساژ و اسپا
  9. سینماها
  10. موسیقی زنده در رستوران ها

ستاد مدیریت وضعیت کووید ۱۹ همچنین ساعات منع رفت و آمد را از ساعت ۹ شب به ساعت ۱۰ شب تا ۴ صبح تنظیم کرده است، این در حالی است که مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ بایستی ساعت ۹ شب تعطیل شوند. بارها و کلوب های شبانه بانکوک احتمالاً آخرین مشاغلی خواهند بود که دوباره بازگشایی می شوند که برخی از آنها به دلیل عدم دریافت حمایت دولتی برای همیشه تعطیل شده اند.

مقامات اخیراً میزان واکسیناسیون روزانه را افزایش داده اند، با این حال تایلند تنها حدود ۲۴ درصد از جمعیت خود را کاملاً واکسینه کرده است. امروز، ۱۰۱ مورد دیگر مرگ و میر و ۱۰ هزار و ۲۸۸ مورد جدید کرونایی گزارش شده است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.