رانندگی در حالت مستی صدرنشین تخلفات رانندگی تایلند در طول سونکران است

به اشتراک بگذارید:

سازمان نظارت، مراقبت و ارزیابی تایلند روز سه‌شنبه (۱۶ آوریل) گفت، در مجموع ۴ هزار و ۱۳۲ مورد تخلفات رانندگی در طول پنج روز جشن سونکران (۱۱ تا ۱۵ آوریل) به این اداره گزارش شده است که ۹۶/۱۵ درصد (۳۹۷۳ مورد) آن مربوط به رانندگی در حالت مستی بوده است.

هزاران نفر از تایلندی‌ها هر ساله در تعطیلات سونکران به استان‌های دیگر سفر می کنند و ترافیک سنگین، سرعت غیرمجاز و رانندگی در حالت مستی به طور اجتناب ناپذیری منجر به افزایش تصادفات جاده‌ای در این دوره می شود.

روآنگساک سواری، مدیر کل سازمان نظارت گفت، تعداد موارد رانندگی در حالت مستی نسبت به سال گذشته ۳۲/۳ درصد کاهش یافته است. وی افزود، ۵ هزار و ۸۶۹ مورد رانندگی در حالت مستی در مدت مشابه سال ۲۰۲۳ گزارش شده بود.

وی گفت، ۱۵۶ مورد از این تخلفات که توسط این سازمان رسیدگی شده است مربوط به رانندگی تحت تأثیر مواد مست کننده غیر الکلی و سه مورد نیز مربوط به بی احتیاطی بوده است.

بانکوک با ۴۴۶ مورد رانندگی در حالت مستی، بیشترین تخلفات را ثبت کرده و پس از آن نونتابوری (۲۳۸ مورد) و ساموت پراکان (۲۱۴) قرار دارند.

بر اساس اعلام مرکز ایمنی جاده، در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۵ آوریل، ۱۵۶۴ حادثه رانندگی با ۲۰۶ کشته و ۱۵۹۳ مجروح به ثبت رسیده است. برای جزئیات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.