ملی‌پوشان فوتسال ایران وارد فرودگاه بانکوک شدند

به اشتراک بگذارید:

تیم ملی فوتسال ایران پس از سفر طولانی خسته کننده، صبح امروز وارد تایلند شد و امروز عصر اولین تمرین خود را در سالن بانکوک آرنا برگزار می‌کند.

پرواز ملی‌پوشان فوتسال ایران ساعت ۷:۰۰ صبح روز سه‌شنبه (۱۶ آوریل) به وقت محلی در فرودگاه سوارنابوم بانکوک نشست و بازیکنان و کادرفنی بلافاصله راهی هتل محل اقامت خود شدند تا با استراحتی کوتاه عصر امروز نخستین تمرین خود را پیش از اولین جدالشان برابر افغانستان انجام بدهند.

طبق برنامه قبلی قرار بود شاگردان شمسایی روز یکشنبه (۱۴ آوریل) وارد تایلند شوند که به دلیل شرایط خاص کشور و لغو تمامی پروازها، با تاخیر به مقصد خود رسیدند.

کشور تایلند میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ برای این دوره است.

دیروز، کاروان تیم ملی فوتسال ایران با یک پرواز سه ساعته حدود ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران به فرودگاه آتا ترک در ترکیه وارد شدند. پس از گذشت شش ساعت در این کشور، با یک پرواز ده ساعته به مقصد بانکوک، تایلند، اعزام شدند.

ستاره‌های تیم فوتسال ایران، در تاریخ ۱۸ آوریل و از ساعت ۴ بعد ازظهر به وقت تایلند، در بازی اول خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، به مصاف افغانستان می‌روند. با توجه به وضعیت کنونی، آن‌ها تنها دو تا سه جلسه فرصت برای تمرین در سالن بانکوک آرنا در تایلند خواهند داشت.

برای مشاهده برنامه بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در بانکوک، به این لینک مراجعه کنید.

منبع خبر: ورزش سه


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.