فردی که در ساحل جزیره پوکت رانندگی می‌کرد جریمه شد

به اشتراک بگذارید:

یک گردشگر تایلندی که با ماشین کرایه‌ای در امتداد ساحل کامالا در پوکت رانندگی می‌کرد پس از نادیده گرفتن هشدار‌های غریق نجات، جریمه شد.

ویدئویی از ماجراجویی این فرد که روز دوشنبه (اول آوریل) در شبکه های اجتماعی پخش شد، واکنش بسیاری از تایلندی‌ها را برانگیخت. این اتفاق زمانی به طور گسترده پخش شد که مردم فکر می‌کردند راننده یک فرد خارجی است.

رئیس پلیس کامالا، گفت که راننده یک مرد تایلندی به نام پراسوپچوک، ۳۹ ساله بود. او صاحب یک فروشگاه مواد غذایی در بانکوک است و با خانواده خود در پوکت در حال سپری کردن تعطیلات بود. این مرد به بی احتیاطی در رانندگی متهم و ۱۰۰۰ بات جریمه شد.

آقای پراسوپچوک به پلیس گفت که فکر می کرد رانندگی در ساحل مجاز است. او به همراه دو فرزندش به پوکت آمده بود و از آنها خواست تا در ساحل کامالا از نمای دریا تصاویر تماشایی داشته باشد.

پلیس از اقدام وی ابراز تاسف کرد و اشاره کرد غریق نجات به خودرو او نزدیک شده و به او هشدار داده بود که منطقه را ترک کند، اما او نادیده گرفته و به کار خود ادامه داده است.

در گزارش‌های دیگر مرد ادعا کرده بود که یک کامیون را مشاهده کرده بود که جت‌اسکی‌ها را به ساحل حمل می‌کرد که باعث شد فکر کند که رانندگی در امتداد ساحل ایرادی ندارد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.