جاذبه طبیعی سائو دین نا نوئی در استان نَن

به اشتراک بگذارید:

سائو دین نا نوئی (Sao Din Na Noi) یک جاذبه طبیعی در پارک ملی سری نَن، یک مکان فوق العاده شگفت انگیز در استان نَن است. این مکان با ستون‌های خاکی و صخره هایی که مرتفع هستند احاطه شده است، برخی از سازه ها دیوارهای عظیم الجثه ای را تشکیل داده اند که در همه جای این منطقه پراکنده شده اند. این پدیده طبیعی بر اثر حرکت پوسته زمین و فرسایش طبیعی آب و باد در طول سالیان سال به وجود آمده است که این مکان را به یکی از جاذبه طبیعی استان نَن تبدیل کرده است.

زمین شناسان معتقدند که این مکان بین ۱۰ تا ۳۰ هزار سال قدمت دارد که زمانی بخشی از دریا بوده است. دستبندهای سنگی و تبرهای باستانی کشف شده از این مکان در حال حاضر در موزه ملی شهر نَن نگهداری می شود. این نشان می دهد که این منطقه زمانی محل سکونت انسان ها در دوران پارینه‌سنگی، دوران ماقبل تاریخ انسان و فرهنگ مادی انسانی و دورانی است که در آن انسان برای نخستین بار از ابزار سنگی دست‌ساز استفاده کرد، بوده است.

سائو دین نا نوئی مکانی دلپذیر برای گردش است که می‌توانید با خانواده و دوستان دور هم اوقات خوبی را در آنجا سپری کنید. این مکان، موقعیت مناسب عکاسی با مناظر منحصر به فرد را ارائه می دهند که می‌توانید از آن به نحو احسن استفاده کنید.

این مکان همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر باز است که میتوانید با پرداخت حق ورودی ۱۰۰ بات برای بزرگسالان و ۵۰ بات برای خردسالان (برای تایلندی ها به ترتیب ۲۰ و ۱۰ بات) از آنجا دیدن کنید.

تصاویر
موقعیت جغرافیایی

بیشتر ببینید:





5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.