ساحل دوی نم در استان چونبوری

به اشتراک بگذارید:

ساحل دوی نم (Hat Toei Ngam) یکی از زیباترین سواحل ساتاهیپ در استان چونبوری، در حدود ۳۰ کیلومتری جنوب شهر پاتایا واقع شده است که مقر نیروی دریایی تایلند نیز است.

از ویژگی‌های این ساحل می‌تواند به ردیف درختان دوی (Pandanus kaida Kurz) در کنار ساحل و آب شفاف و زلال دریا اشاره کرد. جدا از این، به خاطر شیب ملایم ساحل، مکان مناسبی برای شنا کردن بچه ها است. یک تفرجگاه و چند رستوران نیز در اطراف ساحل وجود دارد که می‌توانید از غذا‌های دریایی و انواع غذا‌های دیگر آنها با چشم انداز دریا لذت ببرید.

به خاطر موقعیت حساس آن به دلیل استقرار نیروی دریایی، پیشتر این ساحل برای ورود گردشگران ممنوع بوده، بنابراین فقط کادر نیروی دریایی و بستگان آنها بودند که امکان بازدید از این ساحل را داشتند. اکنون، نه تنها این ساحل برای بازدید عموم باز شده است، بلکه امکانات اولیه برای رفاه حال گردشگران نیز فراهم شده است.

طول این ساحل حدود ۱/۵ کیلومتر است و عمده قسمت‌های آن تحت کنترل نیروی دریایی است که ورود افراد دیگر به آن مناطق ممنوع است با این حال هنوز حدود ۳۰۰ – ۴۰۰ متر از آن برای بازدید عموم باز است که این مقدار فضا می‌تواند تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را در خود جای دهد.

اگر فضای پر جنب و جوش به همراه خانواده های تایلندی را دوست دارید سپری کردن تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات عمومی در این ساحل مکانی است که شما به دنبال آن هستید. اگر به دنبال گذراندن اوقات آرام هستید، بازدید از این ساحل در طول هفته گزینه‌ دیگری است که میتوانید انتخاب کنید. فضای آرامشبخش ساحل دوی نم آن را به مکان فوق العاده برای گذراندن اوقات خوب در کنار خانواده تبدیل کرده است. این ساحل کاملاً با ساحل شلوغ پاتایا تفاوت دارد.

تصاویر
موقعیت ساحل

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.