تایلند ویروس کویید ۱۹ را به همراه دوریان به چین صادر کرد

به اشتراک بگذارید:

دفتر امور کشاورزی در سفارت تایلند در پکن گزارش داد، بازاری در شهر گانژوو چین، ویروس کویید ۱۹ بر روی بسته های دوریان وارد شده از تایلند کشف و گزارش کرده است. این دفتر توضیح داد که بررسی و شناسیایی ویروس در بازار هادونگ چنگ در ۱۳ آگوست صورت گرفته است.

همه افرادی که بسته ها را لمس کرده بودند قرنطینه شده و آزمایش کرونای آنها منفی اعلام شده است. همچنین، تمام بسته های دوریان برای ایمنی و پیشگیری از گسترش ویروس در انبار‌ها ذخیره شدند و برخی از میوه ها و قسمت‌های بازار بطور کلی شستشو و استریل شد.

این دفتر فاش کرد که این موضوع را با اداره کل گمرک چین مذاکره کرده است. مقامات گفتند که واردات محصولات از تأمین کننده تایلندی تعلیق نمی شود. با این حال، به خاطر انتشار این خبر در رسانه های اجتماعی، این موضوع بر تقاضای دوریان در چین تأثیر خواهد گذاشت و به صادرات این محصول آسیب خواهد زد.

در همین حال، ستاد مدیریت وضعیت کووید ۱۹ امروز (۱۷ آگوست) ۲۰ هزار و ۱۲۸ مورد جدید کرونایی و ۲۳۹ مورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را گزارش کرده است. در حال حاضر ۲۱۰ هزار و ۳۲ مورد فعال کووید ۱۹ در کشور وجود دارد. در جدیدترین و شدیدترین موج ویروس در تایلند، که اولین بار در ۱ آوریل شناسایی و ثبت شد، این کشور ۹۱۹ هزار و ۵۷۹ مورد ابتلا به کرونا را گزارش کرده است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.