ساخت و ساز در جاده راما ۲ بانکوک بر وضعیت گردشگری هواهین تأثیر گذاشته است

به اشتراک بگذارید:

نخست وزیر آقای سرتا تاویسین به وزارت راه‌وترابری دستور داد تا ساخت و ساز در امتداد جاده راما ۲ را تسریع بخشد، این اقدام پس از آن اتقاق افتاد که نتایج یک نظرسنجی در بستر اینترنت پخش شد.

نظرسنجی، که هفته گذشته توسط صفحه فیسبوکی “Paksabuy” راه‌اندازی شد، از شهروندان اینترنتی خواسته بود که دلیل ادامه کاهش تعداد گردشگران در هواهین را انتخاب کنند.

هر چند بسیاری از کاربران اینترنت اقامتگاه‌های گران قیمت و وضعیت اقتصادی ضعیف کشور را انتخاب کرده بودند، ترافیک سنگین در امتداد جاده راما ۲ در صدر فهرست دلایل تاثیر گذار قرار داشت.

ازدحام ترافیک برای مدت طولانی در امتداد جاده راما ۲ که یکی از جاده‌های اصلی بانکوک به جنوب کشور است، یک مشکل جدی بوده است. ساخت یک بزرگراه مرتفع در امتداد جاده راما ۲ با تاخیرها و مشکلات زیادی مواجه شده است که باعث تشدید ترافیک در امتداد جاده شده که مسئولان این پروژه باید آنها را برطرف کنند.

آقای سرتا در پستی که در وبسایت اکس منتشر کرد، گفت: “دولت ساخت و ساز جاده راما ۲ را تسریع خواهد داد زیرا این تاخیر برای رانندگان و فعالان تجاری مشکلاتی ایجاد کرده است. آلودگی ناشی از محل ساخت و ساز بر سلامت مردم نیز تأثیر گذاشته است.”

او قول داد که این موضوع را پیگیری کند و اعلام کرد که پیمانکارانی که وظایف خود را انجام ندهند، مجازات خواهند شد.

همچنین، وزارت راه‌وترابری پیشنهاد کرده است که ساخت و ساز را به منظور کاهش حداقل اختلالات در تعطیلات سونکران ادامه دهد.

معاون استاندار استان پراچواپ کیری‌کان، گفت: به طور کلی، هواهین محبوبیت زیادی بین گردشگران تایلندی و خارجی دارد، به ویژه در آخر هفته‌ها.

او گفت که در تعطیلات ماکا بوچا، بسیاری از اقامتگاه‌ها کاملاً رزرو شده بودند و اکثر مهمانان از گردشگران خارجی بودند. وی خاطرنشان کرد: در سه روز آخر هفته حدود ۱۲۰ میلیون بات گردش مالی در اقتصاد کشور ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید:






5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.