پنج شهروند روسی در تایلند به جرم سرقت ارز دیجیتال به زندان محکوم شدند

به اشتراک بگذارید:

پنج مرد روسی به اتهام ربودن یک زوج روسی در جزیره پوکت که آنها را مجبور به انتقال بیش از ۳۰ میلیون بات ارز دیجیتال کردند، هر کدام به دو سال زندان محکوم شدند.

حکم دادگاه استان پوکت ساعت ۲ بعدازظهر روز چهارشنبه (۱۰ آوریل) اعلام شد.

ابتدا دادگاه به پنج متهم به جرم زورگیری، حبس غیرقانونی و جرایم مرتبط، چهار سال زندان صادر کرده بود که این مدت به دلیل اعتراف آنها به دو سال بدون تعلیق کاهش یافت.

به گفته دادگاه، این پنج مرد به جرم ربودن یک زوج روسی مجرم شناخته شده‌اند. در گزارش قبلی پلیس این زوج روسی را به عنوان شهروندان بلاروسی اعلام کرده بود.

این زوج را پس از آن، سوار یک وانت هیوندای مشکی کرده و آنها را مجبور کردند که ارز دیجیتال به ارزش ۳۱ میلیون بات و یا معادل ۹۰۱ هزار و ۲۰۰ دلار آمریکا را انتقال دهند. پس از انجام نقل و انتقالات، باند ۵ نفره آنها را آزاد کردند که بلافاصله شکایت و پلیس را در جریان اتفاقات گذاشتند.

در پی این شکایت، پلیس دو نفر از باند ۵ نفره را در اتاقی در همان منطقه و دو مرد دیگر را در فرودگاه پوکت در حالی که می خواستند کشور را ترک کنند، بازداشت کرد. متعاقباً، مظنون پنجم که مغز متفکر گزارش شده بود، در یک مرکز ماساژ در ساحل پاتونگ دستگیر شد و به طور جداگانه مورد بازجویی قرار گرفتند.

همه پنج مظنون در ابتدا هرگونه دخالت در این پرونده را انکار کردند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.