ناصر الدین حیدری به عنوان سفیر جدید ایران در تایلند معرفی شد

به اشتراک بگذارید:

سفیر جدید ایران در تایلند با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر الدین حیدری سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در تایلند در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و ضمن ارائه گزارشی از حوزه ماموریت خود، برنامه های پیش رو در زمینه توسعه و ارتقای بیش از پیش روابط و همکاری های تهران – بانکوک را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار بر اهمیت توسعه و تعمیق روابط دیرینه جمهوری اسلامی ایران و تایلند به عنوان یکی از اعضای اتحادیه آ.س.آن و تقویت پیوندهای تجاری و اقتصادی با کشورهای این حوزه بویژه تایلند و پیگیری ارتقای روابط فی مابین در عرصه های سیاسی، پارلمانی و اقتصادی و تحرک بیشتر در این زمینه به خصوص در تعامل با دولت جدید تایلند تاکید کرد.

حیدری سفیر جدید ایران در تایلند ، دارای سابقه فعالیت در امور سیاسی_ بین‌المللی وزارت امور خارجه و پیش از این در سِمت های رئیس اداره دیپلماسی دوجانبه و چندجانبه،‌ رئیس اداره کنترل تسلیحات متعارف و فضا خدمت کرده است.

گفتنی است بانکوک مقر کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) بوده وسفیر کشورمان همزمان عهده دار نمایندگی در این نهاد بین‌المللی خواهد بود.

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا


بیشتر بخوانید:






5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.