تایلند و قزاقستان تفاهم نامه سفر دوجانبه بدون روادید در ماه آوریل امضا می کنند

به اشتراک بگذارید:

به گفته آقای جاکاپونگ سانگمانی معاون وزیر امور خارجه، تایلند و قزاقستان قرار است در ماه آوریل یادداشت تفاهمی امضا کنند تا شهروندان تایلندی و قزاق را از درخواست روادید پیش از سفر برای مسافرت به کشور یکدیگر معاف کنند.

در حال حاضر، طبق تصمیم کابینه دولت تایلند در ۲۵ سپتامبر سال گذشته، شهروندان قزاقستان می توانند بدون ویزا از تایلند بازدید کنند، اما این قرارداد در ۲۹ فوریه به پایان می رسد که با تصمیم هیئت دولت در روز بیستم فوریه این قرارداد تا پایان ماه اوت تمدید شد.

گردشگران تایلندی می‌توانند بدون ویزا تا ۳۰ روز به قزاقستان سفر کرده و اقامت کنند.

آقای جاکاپونگ اظهار کرد که وزیر امور خارجه قزاقستان در آوریل به کنفرانس کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (ESCAP) در بانکوک حضور خواهد داشت، در طی این کنفرانس انتظار می‌رود او و وزیر امور خارجه تایلند تفاهم‌نامه را امضا کنند.

مدیریت ایر آستانه، شرکت هواپیمایی قزاقستانی، از تصمیم کابینه در دیدار با نمایندگان وزارت خارجه تایلند و وزارت گردشگری و ورزش در روز جمعه استقبال کرد.

حدود ۱۷۰ هزار گردشگر قزاق در سال گذشته از تایلند بازدید کردند و پیش بینی می شود که امسال حداقل ۲۰۰ هزار گردشگر از تایلند بازدید کنند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.