شیائومی رتبه برتر بازار گوشی های هوشمند تایلند را از آن خود کرد

به اشتراک بگذارید:

بر اساس گزارش اخیر شرکت تحلیلگر جهانی Canalys، شیائومی، سازنده گوشی های هوشمند چینی، برای اولین بار در بازار تایلند با سهم بازار ۲۱ درصد در سه ماهه دوم، به صدر رسید.

میزان عرضه تلفن های هوشمند این شرکت به تایلند در سه ماهه دوم سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. شیائومی در سه ماهه اول در رتبه دوم قرار داشت و در سه ماهه پایانی سال گذشته در بین پنج مارک برتر گوشی های هوشمند نبود.

سامسونگ، سازنده گوشی های هوشمند کره جنوبی، در سه ماهه اول با سهم ۱۹ درصدی از بازار به رتبه سوم سقوط کرد و اوپو با یک پله تغییر به رتبه دوم صعود کرد. ویوو و ریلمی به ترتیب موقعیت چهارم و پنجم خود را حفظ کردند.

جاناتان کانگ، مدیر شیائومی در تایلند گفت، شیائومی از طریق حمایت طرفداران، مشتریان و شرکای تجاری به جایگاه برتر تایلند رسید. وی می گوید؛ از اولین راه اندازی سری Mi 10 شیائومی، این شرکت بی وقفه روی بسیاری از نوآوری های مهم از تصویربرداری، سیستم نمایش و شارژ تا سایر خطوط تولید هوشمند دیگر سرمایه گذاری کرده است.

در همین حال، شیائومی برای اولین بار با فروش ۵۲/۸ میلیون دستگاه در سه ماهه دوم، ۸۳ درصد در مقایسه با سال گذشته، در جایگاه دوم جهانی قرار گرفت که ۱۷ درصد سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.

بن استانتون، مدیر تحقیقات Canalys می گوید؛ تجارت شیائومی در خارج از کشور به سرعت در حال رشد است. محموله های ارسالی آن بیش از ۳۰۰ درصد در آمریکای لاتین، ۱۵۰ درصد آفریقا و ۵۰ درصد در غرب اروپا افزایش داشته است.

آقای استانتون افزود، همه فروشندگان برای تأمین قطعات در میان کمبودهای جهانی سخت می جنگند، اما شیائومی در حال حاضر به دنبال جایزه بعدی است و آن هم «کنار گذاشتن سامسونگ به عنوان بزرگترین فروشنده جهان».


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.