طراحان ایرانی به فینال رقابت‌های طراحی طلا و جواهرات گیت ۲۰۲۱ تایلند راه یافتند

به اشتراک بگذارید:

جایزه بین‌المللی طراحی جواهرات گیت (GIT Wolrd Jewelry Design Award) تنها جایزه طراحی است که به طور گسترده در میان طراحان بین المللی پذیرفته شده و با هدف حمایت از طراحی جواهرات، ایجاد آگاهی در بین مردم و فراهم آوردن زمینه ای برای طراحان جدید جهت به نمایش گذاشتن محصولات خود به خریداران تجاری است و در تلاش برای تشویق جوانان و طراحان برای تبادل دانش، دیدگاه و خلاقیت آن ها برگزار می شود.

موضوع این رقابت‌‌ها در پانزدهمین دوره خود با عنوان “جواهرات بین نسلی – جواهرات برای هر نسل” مجموعه‌ای از جواهرات که برای هر نسل پوشیدنی است، از علاقه‌مندان و فعالان این حوزه خواسته شده بود تا طرح خود را با دنبال کردن این موضوع به این رقابت بین‌المللی ارسال کنند.

بر اساس اعلام نهایی جایزه بین‌المللی طراحی جواهرات گیت، تعداد ۳۰ طرح توانسته است به فینال این رقابت راه یابد که اسامی ۵ نفر از طراحان ایرانی نیز به چشم می‌خورد که می‌توانید با مراجعه به این لینک www.gitwjda.com/vote از آنها حمایت کنید. رای دهی از امروز ۲۱ ژوئن آغاز شده و تا ۱۶ آگوست ادامه خواهد داشت.

اسامی طراحان فینالیست ایرانی به شرح زیر می‌باشد:

  • خانم سحر نحوی
  • خانم پرنیا تاری ابوذر
  • خانم سحر قریشیان
  • خانم سهیلا همتی
  • خانم شهین لشکری

تیم ایرانیان تایلند ضمن تبریک به طراحان ایرانی راه یافته به رقابت‌های طراحی طلا و جواهرات گیت ۲۰۲۱، از خداوند متعال موفقیت روز افزون عزیزانمان را در نیل به اهداف مورد نظر آرزومند است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.