گوشی مقرون به صرفه Vivo Y12A با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در تایلند عرضه شد

به اشتراک بگذارید:

ویوو در حال توسعه مجموعه گوشی های هوشمند ارزان قیمت خود، جدیدترین گوشی Y12A خود را در تایلند و سنگاپور معرفی کرده است. قیمت آن ۴۴۹۹ بات است.

گوشی‌های سری Vivo Y12 شامل Vivo Y12، Vivo Y12i، Vivo Y12s و Vivo Y12s 2021 می‌شود. به نظر می‌رسد گوشی Vivo Y12A که به تازگی عرضه شده است نسخه ری‌برند شده Y12s 2021 است که ماه گذشته در ویتنام عرضه شد.

گوشی Vivo Y12A دارای صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ *HD+ ۱۶۰۰ و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ است. دوربین سلفی به کار رفته در صفحه نمایش این گوشی دارای حسگر هشت مگاپیکسلی است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی و شارژ معکوس پنج واتی بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت آن در نیز در لبه کناری قرار گرفته است.

گوشی Vivo Y12A به تراشه اسنپدراگون ۴۳۹ مجهز شده است که با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. از دیگر ویژگی‌های گوشی ذکر شده می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث، GPS، پورت microUSB و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. قیمت گوشی Vivo Y12A در بازار تایلند ۴۴۹۹ بات ارزیابی شده است و در دو رنگ سبز و آبی عرضه خواهد شد.






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.