اداره مهاجرت تایلند نسبت به خدمات «عبور سریع» جعلی هشدار داد

به اشتراک بگذارید:

اداره مهاجرت تایلند به گردشگران هشدار داد که قربانی آگهی‌های اینترنتی که خدمات عبور سریع (Fast-track) در پرواز‌های فرودگاه‌های سووارنابوم و دان موآنگ ارائه می‌دهند، نشوند.

رئیس پلیس بخش ۲ اداره مهاجرت، ژنرال چونگرون ریمپادی، گفت که یک شرکت اجاره خودرو به نام ریچ کارز بانکوک (Richcarsbangkok) به تازگی تبلیغاتی را به زبان انگلیسی در وب‌سایت خود منتشر کرده است که گردشگران خارجی را برای استفاده از خدمات آن بدون نیاز به صف کشیدن در باجه‌های مهاجرتی در فرودگاه‌های بانکوک، با هزینه ۲۹۰۰ بات، هدف قرار داده است.

به گفته آقای چونگرون، در پی تحقیقات انجام شده توسط پلیس آشکار شد که این آگهی جعلی بوده است.

او گفت، در حالی که دفاتر مهاجرت در هیچ فرودگاهی خدمات عبور سریع ارائه نمی کنند، روش های بررسی گذرنامه برای تسریع در جریان ورود و خروج گردشگران در پاسخ به شکایات اخیر بهبود یافته و کوتاه شده است.

وی گفت: در ایام اوج ورود و خروج پروازها، زمان انتظار در صف‌های مهاجرت بیش از ۱۵ دقیقه نبوده و مسافران نیازی به خدمات عبور سریع ندارند.

وی افزود: یک خط ورودی ویژه وجود دارد که اولویت را به معلولان با مراقبین، فرزندان و والدین آنها، سالمندان و دارندگان گذرنامه دیپلماتیک و رسمی، دارندگان کارت الیت تایلند، کارت اقامت طولانی مدت تایلند و کارت Apec می دهد.

وی به مردم هشدار داد که قربانی تبلیغات دروغین نشوند. افسران مهاجرت اکنون در حال بررسی هستند که آیا وب سایت‌ها یا صفحات شبکه‌های اجتماعی دیگری وجود دارند که ادعا می کنند خدمات عبور سریع را ارائه می دهند. او گفت تدابیر قانونی در برابر افراد خاطی اتخاذ خواهد شد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.