ایرانی ساکن در بانکوک آپارتمان اجاره‌ای خود را به یک آپارتمان مجلل تبدیل کرد

به اشتراک بگذارید:

یوتیوبر ایرانی ساکن تایلند اخیراً ویدئویی را در کانال خود منتشر کرده است که مربوط به تور آپارتمانی است که توسط یک جوان ایرانی به یک آپارتمان فوق مجلل تبدیل شده است.

احسان گل پرور، جوان ۳۰ ساله ایرانی که مدتی است در بانکوک ساکن است سوژه رسانه‌های تایلندی شده است. داستان از این قرار است که آقای گل پرور بعد از سال‌ها زندگی در یک آپارتمان کوچک تصمیم می‌گیرد به یک آپارتمان بزرگتری نقل مکان کند. آپارتمان او از دکوراسیون قدیمی و چوبی ساخته شده بود که باب میل ایشان نبود و به خواسته خودش از صاحب‌خانه خواست تا به او اجازه دهد تا دیوار‌های آپارتمان اجاره‌ای‌اش را کاغذ دیواری کند.

کاغذ دیواری بهانه‌ای شد تا تک تک بخش‌های این آپارتمان بطور کامل تعویض و بازسازی شوند که توجه صاحب‌خانه و سپس رسانه‌های تایلندی را به خود جلب کرد.

به گفته آقای گل پرور، تعمیرات و بازسازی آپارتمان تمام و کمال توسط خود یا تحت نظارت ایشان انجام شده و این پروژه به صورت کامل حدود یک سال و شش ماه زمان برده است.

به گزارش ویدئوی منتشر شده در کانال یوتیوب MCOT، هزینه بازسازی این آپارتمان حدود ۵ میلیون بات (حدود ۱۳۷ هزار دلار) هزینه برداشته است.

ٍآقای گل پرور، در جواب سوالی که توسط آقای دانیال یوتیوبر ایرانی پرسیده شد که آیا در زمان تحویل آپارتمان تکلیف هزینه‌ای که برای بازسازی آپارتمان کرده‌اید چه خواهد شد، گفت:‌ “تا حالا در موردش فکر نکرده بودم، اگر روزش برسه در موردش تصمیم می‌گیرم.”

به گزارش وبسایت تایلندی زبان کومچادلوک، پس از رسانه‌ای شدن خبر بازسازی آپارتمان یک گروه فیلمسازی با آقای گل پرور تماس گرفتند تا از این آپارتمان برای فیلمبرداری یک فیلم هالیوودی استفاده کنند.

احسان گل پرور، در سال ۲۰۰۸ زمانی که تنها ۱۵ سال داشت به تایلند مهاجرت کرد. او از یک دانشگاه بین المللی معروف در تایلند فارغ التحصیل شده است.

برای مشاهده تور کامل آپارتمان لوکس به این لینک مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید:






4.5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.