جشنواره گیاهخواری پوکت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقیق برگزار می شود

به اشتراک بگذارید:

جشنواره محبوب گیاهخواران پوکت تحت تدابیر شدید بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کووید ۱۹ از امروز (۶ اکتبر) تا ۱۴ اکتبر برگزار می شود.

پادونکییت اوتوکسینسی، پزشک بهداشت عمومی استان پوکت گفت که این استان اقدامات لازم را برای مهار شیوع ویروس کرونا انجام داده است. محدودیت تعداد بازدیدکنندگان معبد چینی، انجام آزمایشات بر روی مقامات با استفاده از کیت‌های آنتی ژن، کاهش روند مراسم و خودداری از فروش ترقه، چند مورد از اقداماتی است که توسط مسئولان استانی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: جشنواره طبق معمول برگزار می شود، اما مقامات قوانین پیشگیری از کووید ۱۹ را به منظور کاهش ازدحام اجرا خواهند کرد. او افزود، همه معابد چینی در استان اعلام آمادگی کرده و حاضر به اعمال اقدامات پیشگیرانه هستند.

طبق گفته پادونکییت، تنها بازدیدکنندگانی که بطور کامل واکسینه شده و آزمایش کرونای آنها با استفاده از RT-PCR در طی هفت روز منفی بوده باشد می توانند در جشنواره شرکت کنند.

جشنواره گیاه خواران پوکت با شروع نهمین ماه تقویم چینی آغاز شده و تا ۹ روز بعد ادامه پیدا می‌کند. تائوئیست‌ها برگزار‌کننده این فستیوال هستند. در طول مراسم، آن‌ها صورت خود را با استفاده از برنده‌ترین و تیزترین وسایل همچون تفنگ، سرنیزه، چاقو، شمشیر، سیخ کباب یا حتی راکت بدمینتون سوراخ می‌کنند. شرکت‌کنندگان در جشنواره تلاش می‌کنند رضایت خدایان را جلب کنند، چرا که عقیده دارند خدایان، افرادی که به چنین اقداماتی دست می‌زنند را از بلا دور نگه می‌دارند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.