مسئولان هشدار دادند | ساکنان بانکوک در معرض خطر سیل قرار دارند

به اشتراک بگذارید:

علیرغم امیدواری مقامات برای کاهش بارندگی های شدید و جاری شدن سیل در بسیاری از مناطق تایلند، به نظر می رسد وضعیت هنوز رو به کاهش نیست. ساکنان بانکوک، در امتداد رودخانه چائو پرایا در بانکوک به دلیل سیل احتمالی در آماده باش کامل قرار گرفته اند. بانکوک پست گزارش می دهد که این هشدار در حالی است که ۳ هزار متر مکعب آب در ثانیه از بخش هایی از آیوتایا عبور می کند و به سمت پایتخت در حال حرکت است. آسوین کوانموانگ، فرماندار بانکوک ابراز نگرانی کرد که سطح آب رودخانه چائو پرایا بین ۳۰ سانتی متر تا نیم متر افزایش می یابد.

ساکنین حاشیه رودخانه که در حدود ۲۳۹ خانوار و در ۷ منطقه بانکوک هستند در آماده باش کامل قرار گرفته اند. در همین حال، شهرداری بانکوک از کیسه های شن برای تقویت بخش هایی از دیوار سیلاب که از پل راما هفتم تا منطقه بنگ نا امتداد دارد، استفاده کرده‌اند و ۹۷ ایستگاه پمپاژ در صورت سرریز در حالت آماده باش به سر می‌برند.

پراپیت چانما از اداره آبیاری می گوید مقامات در حال نظارت بر مخازن در پتچابوری، پراچواپ کیری کان، چومپون و رانونگ هستند. بر اساس گزارش بانکوک پست، آب سرریز شده توسط تعدادی از مخازن تخلیه می شود و مناطق پایین دست را در معرض خطر سیل بیشتر قرار می دهد.

در همین حال، اداره پیشگیری و کاهش بلایا می گوید که حدود ۲۸۶ هزار ساکن در ۳۲ استان تحت تأثیر سیل قرار گرفته اند، و هنوز تاثیر آن در قسمتهای شمال شرقی، شمالی و مرکزی تایلند احساس می شود. تاکنون ۸ نفر بر اثر سیل جان خود را از دست داده‌اند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.