پوکت با ماراتن «لاگونا پوکت ۲۰۲۴» گردشگری ورزشی را شعله ور می کند

به اشتراک بگذارید:

ماراتن لاگونا پوکت، امسال قرار است پذیرای بیش از ۱۰ هزار دونده و بازدیدکننده از بیش از ۴۰ کشور به جزیره پوکت باشد تا در آنچه به مقصد محبوب ماراتن در جنوب‌شرق آسیا تبدیل شده است، شرکت کنند.

این ماراتن از ۸ تا ۹ ژوئن ۲۰۲۴ در لاگونا پوکت برگزار خواهد شد و یکی از طولانی‌ترین رویدادهای ورزشی بین‌المللی در پوکت است که باعث احیای این جزیره به عنوان یک مقصد گردشگری ورزشی در کلاس جهانی می‌شود.

انتظار می رود با برگزاری این رویداد، صدها میلیون بات به اقتصاد گردشگری جزیره از طریق رزرو اقامتگاه، هزینه‌های غذا و نوشیدنی و موارد دیگر کمک کند، ماراتن لاگونا پوکت ویترینی از قدرت نرم تایلند است و شاهد افزایش علاقه در میان شرکت کنندگان بین المللی است.

آقای ریموند ولنهوفر، مدیرمسابقات و برگزار کننده ماراتن لاگونا پوکت گفت:

“۱۸ سال پیش، از زمان برگزاری اولین رویداد، ماراتن لاگونا پوکت همواره مورد توجه دوندگان تایلندی و بین‌المللی بوده است و امسال شاهد افزایش علاقه در سطح جهانی به‌ویژه از سوی کشورهای آسیا و اقیانوسیه هستیم.”

وی گفت، ژاپن، هنگ کنگ، مالزی، سنگاپور و بریتانیا پنج کشور برتر شرکت‌کننده برای سال ۲۰۲۴ خواهند بود.

ناتاپات سوکیتانون، مدیر بخش ترویج فعالیت‌های سازمان گردشگری تایلند گفت:

“ما معتقدیم که این رویداد به جذب گردشگران تایلندی و خارجی به پوکت کمک می کند. رویدادهای گردشگری ورزشی از این قبیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و آنها می‌توانند درآمد قابل توجهی را به اقتصاد و کارآفرینان به ارمغان بیاورند.”


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.