افزایش محبوبیت جزیره پوکت در بین دیجیتال نومدها

به اشتراک بگذارید:

بسیاری از دیجیتال نومدها تایلند را خانه می نامند و افراد بیشتری پوکت را برای به اصطلاح «کار» خود انتخاب می کنند و از کافی شاپ های این جزیره به عنوان دفتر و محل کار خود استفاده می کنند.

دیجیتال نومدها به کسانی گفته می شود که عملاً جای ثابتی (خانه) برای زندگی ندارد و از طریق اینترنت و تکنولوژی و با استفاده از لپ تاپ، اغلب در کافی شاپ ها، فضای کار مشترک و کتابخانه های عمومی در هر جایی کار و کسب درآمد می‌کنند.

خبرنگاران تایلندی با چندین نفر از دیجیتال نومدهای ساکن در جزیره که از راه دور برای شرکت هایی در کشورهای دیگر کار می کنند صحبت کرده اند.

اندی لی ۳۴ ساله آمریکایی، کسب و کار خود را از یک کافه در پوکت اداره می کند. اندی ابتدا از طریق طرح سند باکس پوکت در ماه آگوست به تایلند سفر کرد. پس از ۴۵ روز اقامت در تایلند، برای ملاقات خانواده به کره جنوبی سفر کرد و سپس تصمیم گرفت برای مدت طولانی تری به تایلند برگردد. او ویزای توریستی ویژه ای دریافت کرد که به او اجازه می داد تا ۹ ماه در تایلند اقامت کند.

او به خبرنگاران گفت که عاشق دفتر کافی شاپی خود است، جایی که می تواند در حین برقراری ارتباط با مشتریان خود در ایالات متحده و جاهای دیگر، از نوشیدنی یا یک وعده غذایی خوشمزه لذت ببرد.

به گزارش خبرنگاران، این روند جدید یک بازار پررونق است که به سرعت در کشور در حال گسترش است و دولت تایلند در تلاش است تا دیجیتال نومدها، به ویژه ثروتمندان را جذب کنند تا برای زندگی و کار از راه دور به تایلند بیایند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.