مراکز خرید بانکوک برای مهار کرونا از امروز به مدت دو هفته تعطیل می شوند

به اشتراک بگذارید:

مراکز خرید بزرگ در پایتخت و برخی از استان های با وضعیت قرمز تیره به مدت دو هفته بسته خواهند بود تا از آخرین محدودیت های کرونایی اعمال شده در ۱۰ استان پیروی کنند.

شانزده شعبه متعلق به فروشگاه‌‌های سنترال، به غیر از سوپرمارکت‌های تاپس و سالن‌های فروش مواد غذایی سنترال، از امروز ۱۲ ژوئیه تا ۲۵ ژوئیه تعطیل خواهند بود. سنترال در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد که در مجموع ۱۶ شعبه برای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا بسته خواهد شد. این مراکز عبارتند از:

Chaeng WattthaSilom ComplexCentralWorldChidlom
Mega Bang NaPinklaoBang NaLat Phrao
Future Park RangsitEastVilleRama IIRama III
Festival Hat YaiRam-IntraSalayaWestgate

سوپرمارکت‌ها و مغازه‌های مربوط به غذا در این مکانها از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب باز خواهند بود، مشاغل خدمات اصلی در این مراکز خرید، از قبیل رستوران‌ها (فقط بیرون بری)، بانک‌ها، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های تلفن همراه همچنان باز هستند.

در همین حال، تمامی فروشگاه‌های The Mall Group نیز از امروز به مدت ۱۴ روز بسته خواهند بود. خدمات سوپرمارکت‌ها، فودکورت‌ها، داروخانه‌ها، غذاخوری‌ها (فقط بیرون بری)، بانک‌ها، فروشگاه‌های تلفن همراه و مراکز واکسیناسیون طبق روال عادی با پیروی از اقدامات پیشگیرانه به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مراکز خرید IKEA Bangna و IKEA Bang Yai اعلام کردند که از روز دوشنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود. IKEA پوکت به طور معمول باز می ماند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در صفحه فیس بوک مر کز خرید SHOW DC، این مرکز از ۱۲ تا ۳۱ ژوئیه و یا تا زمانی که محدودیت‌های کرونایی توسط دولت ادامه داشته باشد این مرکز را تعطیل کرده و فقط مشاغل اصلی و مورد نیاز می‌توانند از ساعت ۱۱ تا ۱۹ به فعالیت خود ادامه دهند.

ستاد مدیریت وضعیت کرونا از محدودیت‌های شدیدتر برای ممنوعیت رفت و آمد مردم در ۱۰ استان از جمله بانکوک به مدت ۱۴ روز خبر داده است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.