شرکت تایلندی یک مرکز خرید لوکس در آلمان را خریداری کرد

به اشتراک بگذارید:

سنترال گروپ، شرکت خوشه‌ای تایلندی که در سال ۱۹۴۷ توسط خانواده چیراتیوات تأسیس شده است، مرکز خرید لوکس Kaufhaus des Westens، به اختصار KaDeWe، در قلب برلین را از شرکت ورشکسته اتریشی به نام سیگنا خریداری کرده است.

سنترال در بیانیه ای در روز جمعه (۱۲ آوریل) گفت، این مجموعه نسبت به مذاکرات برای خرید کل گروه KaDeWe، که شامل Alsterhaus در هامبورگ و Oberpollinger در مونیخ می شود، خوش بین است.

سنترال گروپ در حال حاضر ۵۰/۱ درصد از سهام این گروه را در اختیار دارد.

ویتوریو رادیس، عضو هیئت مدیره سنترال گروپ در اروپای مرکزی، در بیانیه ای گفت: “خرید ساختمان KaDeWe اولین نقطه عطف مهم برای ما در تلاش برای بازسازی و تجدید ساختار شرکت عامل KaDeWe به سمت یک تجارت پایدار و اقتصادی است.”

شرکت ورشکسته سیگنا پرایم که دارای سهام فروشگاه‌های لوکس KaDeWe است، از ارائه نظر خودداری کرد.

ارزش ساختمان خریداری شده که یک مقصد گردشگری محبوب در برلین است، توسط روزنامه تجاری آلمانی Handelsblatt حدود ۱ میلیارد یورو (معادل ۱/۰۷ میلیارد دلار) گزارش شده است.

سنترال گروپ رقم پرداختی برای این ملک را اعلام نکرد.

سیگنا، امپراتوری املاک که توسط رنه بنکو بنیان‌گذاری شده است، یکی از بزرگترین قربانیان بحران املاک و مستغلات در اروپا بوده است، و طلبکاران ادعاهایی به ارزش میلیاردها یورو را به ثبت رسانده‌اند.

شرکت مادر این گروه که در مرکز شبکه‌ای متشکل از صدها شرکت قرار دارد، همانند دو واحد مهم آن، سیگنا پرایم و شرکت توسعه سیگنا، ورشکستگی خود را اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.