شورای وکلای تایلند نسبت به حفظ حقوق دیگران در جشن سونکران هشدار داد

به اشتراک بگذارید:

شورای وکلای تایلند روز جمعه (۱۲ آوریل) به افرادی که در جشن آب سونکران شرکت می‌کنند هشدار داد و گفت، پاشیدن آب به روی افرادی که مایل به شرکت در نبرد‌های آبی نیستند، می‌تواند منجر به پیگرد قانونی شود.

سونکران، سال نو سنتی تایلند، با ریختن آب بر روی مجسمه‌های بودا، روی دستان بزرگان به منظور احترام و پاشیدن آب به یکدیگر برای خنک شدن در گرم‌ترین ماه سال جشن گرفته می‌شود.

ویچین چوبتایسونگ، رئیس شورای وکلای تایلند روز جمعه گفت:

“لطفاً سونکران را با احترام جشن بگیرید و سعی کنید حقوق دیگران را نقض نکنید. قبل از پاشیدن آب به غریبه‌ها، مطمئن شوید که آنها تمایل دارند که خیس شوند، زیرا ممکن است برخی از افراد کار یا جلسه ای برای رفتن داشته باشند.”

او گفت که پاشیدن آب به روی افرادی که در این سنت شرکت نمی‌کنند، ممکن است به عنوان مزاحمت یا حتی تخریب اموال محسوب شود و این تخلفات می‌تواند شما را در شرایط حداکثر تا یک ماه زندان یا جریمه نقدی ۱۰ هزار باتی و یا هر دو، قرار دهد.

وی افزود، افرادی که به صورت افراد غریبه پودر می مالند، ممکن است با اتهامات جنایی به جرم اخلاق عمومی مواجه شوند. برخی از مکان‌های جشنواره سونکران این عمل را آزار جنسی دانسته و آن را ممنوع کرده اند.


بیشتر بخوانید:






5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.