مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶: تایلند ۱ – کره جنوبی ۱

به اشتراک بگذارید:

در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در گروه C آسیا، تیم ملی تایلند از ساعت ۶ بعد از ظهر دیروز (۲۱ مارس ۲۰۲۴) در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف تیم کره جنوبی رفت.

تایلند در دقیقه ۶۱ روی شوت از پشت محوطه جریمه و ضربه تمام کننده سوپانات موئنتا از مقابل تیرک دوم به گل تساوی دست پیدا کرد و دیدار مقابل کره جنوبی را با نتیجه یک بر یک به پایان رساند.

کره جنوبی که در دو مسابقه اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی دو پیروزی مقابل سنگاپور و چین داشت، امروز هم در دقیقه ۴۲ روی نفوذ لی جائه سونگ و پاس در عرض این بازیکن و شوت زمینی سون هیونگ‌مین به گل رسید و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت، اما نتوانست برتری خود برابر تایلند را حفظ کند.

تیم ملی تایلند که در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا با شکست مقابل ازبکستان از دور رقابت‌ها کنار رفته بود و البته عملکرد جالب توجهی در آن مسابقات داشت، دیروز هم توانست از کره جنوبی امتیاز بگیرد و در نیمه دوم گلزنی کند.

تایلند در دو مسابقه اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی یک پیروزی مقابل سنگاپور و یک شکست در مقابل چین را در کارنامه خود دارد که با مجموع امتیاز ۴، رده سوم را در گروه C به خود اختصاص داده است.

دو طرف روز سه شنبه (۲۶ مارس) در استادیوم ملی راجامانگالا بانکوک دوباره به مصاف هم خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.