ملکه زیبایی تایلند به عنوان رهبر جشنواره سونکران منصوب شد

به اشتراک بگذارید:

سونکران، جشنواره‌ای که توسط یونسکو به عنوان یک میراث فرهنگی ناملموس شناخته شده است، اداره تبلیغ و ترویج فرهنگی تایلند را برای اقدامات جذابتری تشویق کرد تا دوشیزه جهان در سال ۲۰۲۳ را به عنوان بانوی سونکران منصوب کند.

هدف این انتصاب برجسته کردن اهمیت سنت سونکران و حفظ میراث آن است.

نقش بانوی سونکران عمیقاً ریشه در افسانه‌ها دارد، به طوری که این شخصیت به عنوان یکی از هفت دختر خدایان کابیلافروم، همچنین به عنوان خدایان ماها سونکران، فرشته‌ای که در بهشت ساکن است، به تصویر کشیده می شود. یکی از دختران کابیلافروم به طور سنتی در ۱۳ آوریل هر سال یک راهپیمایی را در اطراف کوهی رهبری می کند. امسال، ۱۳ آوریل بانوی سونکران مسئول رهبری رژه ماهوتورنتوی (Mahothornthewi) خواهد بود.

کمپین تبلیغاتی برای افزایش آگاهی در مورد اهمیت سنت سونکران تایلند، هم در سطح محلی و هم در سطح بین المللی آغاز شده است. این شامل ساخت آهنگ سونکران به زبان های انگلیسی، چینی، فرانسوی و آلمانی است که هدف آن ارتقای قدرت نرم تایلند و افزایش درک فرهنگی در بین مردم است.

امسال، دولت با بخش‌های مختلف همکاری کرده است تا “جشنواره جهانی آب ماها سونکران” را در طول ماه آوریل برگزار کند. این رویداد شامل جشن‌ها و فعالیت‌ها در بانکوک مناطق دیگر خواهد بود که مشارکت و احساس وحدت و افتخار فرهنگی در سرتاسر کشور را ترویج می‌کند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.