تایلند رتبه سوم در شاخص مهارت های دیجیتالی را به خود اختصاص داد

به اشتراک بگذارید:

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Salesforce، ارائه‌دهنده خدمات مدیریت ارتباط با مشتری، تایلند رتبه سوم را در بین ۱۹ کشور در زمینه آمادگی مهارت‌های دیجیتال در محل کار را به خود اختصاص داده است.

بر اساس این نظرسنجی، تایلند با کسب امتیاز ۴۸ از ۱۰۰ پس از هند با امتیاز ۶۳ و برزیل با امتیاز ۵۳ و میانگین جهانی ۳۳ رتبه قابل توجهی را به خود کسب کرده است.

این شاخص نظرات ۲۳ هزار نفر در ۱۹ کشور از جمله ۱۴۰۰ پاسخ دهنده از تایلند را در مورد آمادگی آنها برای کسب مهارت های دیجیتال کلیدی مورد نیاز برای تجارت در زمان حال و طی پنج سال آینده را ارزیابی کرده است.

حدود ۵۱ درصد از پاسخ دهندگان تایلندی گفتند که به مهارت های دیجیتالی محل کار مجهز هستند، در حالی که این رقم در بین پاسخ دهندگان بین‌المللی ۴۰ درصد است.

حدود ۳۹ درصد از پاسخ دهندگان تایلندی گفتند که اکنون به طور فعال در حال یادگیری و آموزش مهارت های دیجیتالی هستند و ۴۳ درصد معتقدند که در پنج سال آینده این کار را انجام خواهند داد.

در پاسخ به این سوال که آیا منابع لازم برای یادگیری مهارت های دیجیتال را دارند، ۴۲ درصد جواب مثبت داده و ۴۸ درصد دیگر معتقدند که در پنج سال آینده منابع لازم را خواهند داشت.

کیتیپونگ آساواپیچایون، نایب رئیس منطقه ای و مدیر عامل Salesforce در تایلند، گفت؛ تایلند با داشتن امتیاز پیشرو و سطح آمادگی بالاتر از میانگین جهانی، اعتماد قوی برای آمادگی مهارت‌های دیجیتالی در محل کار را نشان می‌دهد.

او گفت که کسب‌وکارها باید به توانمندسازی کارکنان خود برای یادگیری و استفاده از مهارت‌های دیجیتالی مورد نیاز برای حمایت از تقاضاهای رو به رشد دیجیتال و تجهیز آنها برای آینده کاری ادامه دهند.

به گفته آقای کیتیپونگ، پاسخ دهندگان در کشورهای نوظهور مانند تایلند، هند، مکزیک و برزیل نسبت به کشورهای توسعه یافته نسبت به آینده دیجیتال خود اطمینان بیشتری دارند.

بر اساس این شاخص، رمزگذاری و امنیت سایبری به عنوان مهمترین مهارت های مورد نیاز مشاغل برای پاسخ دهندگان تایلندی و پس از آن تجارت الکترونیک، مدیریت دیجیتال، بازاریابی دیجیتال و فناوری مشارکتی در نظر گرفته می شود.

این شاخص نشان می‌دهد که پاسخ‌دهندگان جوان‌تر اعتماد به نفس و جاه‌طلبی بیشتری برای یادگیری مهارت‌های جدید دارند، به طوری که بیش از یک سوم نسل Z به طور فعال مهارت‌های مورد نیاز را طی پنج سال آینده فرا گرفته و آموزش می‌دهند.


بیشتر بخوانید:





5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.