پس از بازگشایی پوکت، هزاران نفر دیگر در انتظار بازدید از این جزیره هستند

به اشتراک بگذارید:

از زمان آغاز به کار طرح به اصطلاع Sandbox پوکت که برنامه آزمایشی برای بازگشایی کل کشور محسوب می‌شود، تقریباً ۸ هزار گردشگر خارجی از طریق سفارتخانه ها و کنسولگری های تایلند در سراسر جهان درخواست دریافت گواهی ورود (COE) کرده اند.

چاتچای ویریاوجکول، مدیر کل اداره امور کنسولی تایلند گفت، بسیاری از گردشگران خارجی علاقه شدیدی به این طرح داشته و مایل به بازدید از این کشور هستند.

به گفته آقای چاتچای، از زمان شروع طرح بازگشایی جزیره پوکت، ۷/۸۹۰ گردشگر خارجی برای دریافت گواهی ورود ثبت نام کرده اند که تاکنون با درخواست ۲/۸۰۲ مورد از آنها موافقت شده وگواهی ورود دریافت کرده اند.

دولت پیش بینی می کند حدود ۱۰۰ هزار گردشگر خارجی در طول سه ماهه سوم سال جاری از ژوئیه تا سپتامبر از پوكت بازدید كنند که درآمد بالغ بر ۸/۹ میلیارد بات به این کشور ارمغان خواهد آورد.

مقامات محلی در پوکت همچنین پس از دریافت شکایاتی مبنی بر اینکه کرایه‌های سرسام آوری از گردشگران ورودی دریافت شده است، اشاره کرد که تلاش‌ها برای مقابله با این موضوع در دستور کار است و حتما با آن مقابله خواهد شد تا این اقدامات لطمه‌ای به صنعت گردشگری این کشور وارد نکند.

یک گردشگر شکایت خود را در صفحه فیس بوک گردشگران پوکت قرار داد و گفت: هتلی که قرار بود در آن اقامت کند سعی داشته ۹۰۰ بات هزینه ترانسفر از فرودگاه تا ساحل پتونگ از او بگیرد ولی از آنجایی که او اطلاعات کافی از مسیر داشته، گفت که کرایه درخواست شده بدون شک غیر منطقی و فراتر از کرایه معمول است.


بیشتر بخوانید:





0 0 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.