هشدار دوباره آمریکا درباره سفر به تایلند / ارتقا کشور به بالاترین سطح هشدار

به اشتراک بگذارید:

در حالی که مقامات تایلند برای احیای وجهه جزیره پوکت به دنبال قتل یک گردشگر سوئیسی تلاش می کنند، چشم دولت آمریکا به نحوه مدیریت تایلند (یا عدم مدیریت) همه گیری کرونا است. بر اساس گزارش بانکوک پست، در پی افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کویید ۱۹، اداره کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا، به شهروندان خود در مورد سفر به تایلند هشدار داده است.

اداره کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا به تازگی تایلند را به بالاترین سطح هشدار کویید ۱۹ (سطح ۴: بسیار بالا)، به همراه بیش از ۷۰ کشور دیگر، از جمله مالزی، میانمار و اندونزی ارتقا داده است. این مرکز با به روزرسانی در وب سایت خود، هشدار داد که حتی مسافران واکسینه شده نیز در معرض خطر نوع جدید ویروس هستند. نوع بسیار مسری دلتا در حال حاضر در تایلند در حال جهش مداوم است.

بانکوک پست گزارش می دهد که وزارت خارجه آمریکا همچنین هشدارهای سطح ۴ را در مورد سفر به ایسلند و فرانسه نیز صادر کرده است. هشدارهای سطح ۳ نیز صادر شده است که بر طبق آن به آمریکایی های واکسینه نشده توصیه می کند که از سفرهای غیر ضروری به اتریش، کرواسی، السالوادور، آذربایجان، گوام، کنیا و جامائیکا جلوگیری کنند.

امروز، تایلند ۱۹ هزار و ۸۴۳ مورد جدید کووید ۱۹ و رکورد ۲۳۵ مورد مرگ و میر ناشی از کرونا را ثبت کرده است. در حال حاضر از ابتدای همه گیری کرونا، تایلند ۷۹۵ هزار و ۹۵۱ مورد ابتلا و ۶ هزار و ۵۸۸ مورد فوتی ناشی از کووید ۱۹ را گزارش کرده است.


بیشتر بخوانید:





5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.