به دستور نخست وزیر تایلند تعداد همراهان مقامات ارشد در جریان سفرهای رسمی کاهش می یابد

به اشتراک بگذارید:

نخست وزیر دستور کاهش تعداد همراهان مقامات عالی رتبه در سفرهای رسمی را صادر کرده است تا جریان ترافیک برای مردم تسهیل شود. چای واچارونکه، سخنگوی دولت، اعلام کرد که این دستورالعمل شامل اعضای کابینه، از جمله خود نخست وزیر سرتا تاویسین است.

قبلاً، نخست‌وزیر دستور مشابهی ارائه داده بود، اما بازرسی‌های رسمی اخیر نشان داد که تعداد همراهان شخصی و همچنین همراهان موتور سوار در حد نسبتاً زیاد باقی مانده است.

نخست وزیر بر لزوم محدود کردن تعداد همراهان به موارد ضروری برای کاهش تراکم ترافیک برای عموم تاکید کرد.

علاوه بر این، نخست وزیر به همه بخش‌های دولتی، سازمان‌های امنیتی و نظامی دستور داده است که نظافت را در مکان‌های مختلف مانند پیاده‌روها، پارک‌های عمومی، فاضلاب‌ها و آب‌ها در دستور کار خود قرار داده و نسبت به آن حساسیت بیشتری نشان دهند.

وی همچنین به وزارت دادگستری دستور داد تا با زندانیان و داوطلبان برای لایروبی کانال‌ها و دیگر آبراه‌ها برای پاکیزه نگه داشتن سطح شهر، به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد تولد اعلیحضرت پادشاه راما دهم، همکاری کند.

علاوه بر این، نخست وزیر سرتا از آژانس های مربوطه خواسته است تا استفاده مناسب از زبان را برای تقویت حس برابری و تنوع جنسیتی در نظر بگیرند. به گفته نخست وزیر، این عمل باید شامل استفاده از عناوین مورد علاقه مردم و در عین حال تکریم و احترام به همه باشد.

نخست وزیر سرتا بر اهمیت شناخت ارزش هویت و موقعیت جنسیتی تاکید کرد و خاطرنشان کرد که جامعه تایلند اکنون تنوع را پذیرفته است. بنابراین، کوچک کردن دیگران از طریق کلمات یا اقدامات، مورد مهمی است که دولت به منظور جلوگیری از آن هدف گذاری می‌کند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.