بررسی تند هتلی در تایلند توسط یک تبعه آمریکایی دردسر ساز شد

به اشتراک بگذارید:

یک مهاجر آمریکایی به نام بارنز که در تایلند زندگی می‌کند، با یک شرایط ناخوشایند روبرو شد که نقد منفی او از هتلی در پلتفرم تریپ‌ادوایزر او را با مشکلات و دردسرهای قانونی مواجه کرد.

بارنز پس از اینکه نقد نه چندان مثبتی از هتلی در جزیره چانگ به نام Sea View Resort نوشت، درگیر یک دعوای حقوقی شد. مشکلات حقوقی پس از آن شروع شد که او پرسنل هتل را غیردوستانه خواند و رفتار آن‌ها را با برده‌داری مدرن مشابه دانست.

با این حال، زمانی که هتل تصمیم به اقدام قانونی علیه او گرفت، اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ داد که منجر به بازداشت کوتاه مدت او و تهدید احتمالی دو سال زندان شد.

پس از یک جلسه میانجیگری که توسط مقامات محلی نظارت می‌شد، بارنز و هتل به توافق رسیدند که او را از احتمال زندان رفتن نجات داد. سرهنگ کیتی مالیهوان، ناظر ایستگاه پلیس جزیره چانگ، اعلام کرد که بارنز با شرایط هتل، که شامل عذرخواهی از مؤسسه و کارکنان آن بود، موافقت کرده است.

این توافق همچنین از بارنز می‌خواهد که از سازمان گردشگری تایلند و سفارت آمریکا عذرخواهی کند و در ازای رعایت این توافق، آزادی خود را تضمین کند.

موارد مشابهی دیگری پیشتر اتفاق افتاده است لذا هموطنانی که در تایلند اقامت دارند و یا قصد سفر به این کشور را دارند این موضوع را جدی گرفته و به جای ارائه بررسی های تند می‌توانند با مدیران هتل مشکل خود را در میان بگذارند تا به مورد پیش آمده با شرایط صلح آمیز بررسی و نتیجه گیری شود.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.