وبسایت رسمی ایرانیان تایلند افتتاح شد

به اشتراک بگذارید:

با سلام و احترام خدمت مخاطبان و هموطنان عزیز مقیم تایلند؛

بی مقدمه می رویم بر سر اصل مطلب! اصل مطلبی که سال‌ها بود در انتضارش بودیم و خیلی نتوانستیم آنطور که باید و شاید در زمان مورد نظر، آن را به مرحله اجرایی بگذاریم. اما بعد از وقفه چند ساله و مدت‌ها کش و قوس‌های فراوان، بالاخره امروز ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ برابر با ۴ تیرماه ۱۴۰۰ وبسایت رسمی ایرانیان تایلند در راستای اطلاع‌رسانی برای ایرانیان مقیم و ارائه مهمترین اخبار، رویداد‌ها و معرفی جاذبه‌های کشور تایلند، آغاز به کار کرد.

از این پس می‌توانید آخرین اخبار، اطلاعیه‌ها و رویداد‌های تایلند را به همراه شبکه‌های اجتماعی ما، در وبسایت ایرانیان تایلند پی‌گیری کنید. دوستان و آشنایان خود را نیز از این موضوع با خبر کنید تا همگی به کمک یکدیگر بتوانیم در توسعه و رشد یک رسانه با کیفیت درشان ایران و هموطنانمان سهیم باشیم.

وبسایت ایرانیان تایلند از طریق پیوند زیر قابل دسترس می‌باشد!

www.iranianthailand.com

بی تردید در این گام برداشته شده، فاقد عیب و اشکال نخواهیم بود و قطعاً نقص هایی در کار خواهد بود که انشاالله با کمک و همیاری شما عزیزان و پیشنهاداتتان، روز به روز نقص های کاریمان را پوشش داده و نسبت به رفع آن به طور دائم اقدام خواهیم کرد.

در هنگام مرور صفحات ایرانیان تایلند متوجه مشکل خاصی شده‌اید؟ پیشنهاد یا انتقادی نسبت به اطلاع‌رسانی ما دارید؟ از طریق صفحه تماس با ما، با ما در ارتباط باشید و انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

قبلا از توجه و همکاری با ارزش شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

ارادتمند،
تیم ایرانیان تایلند


مطالب مرتبط:





5 3 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات
کامران
کامران
میهمان
4 تیر 1400 2:13 ب.ظ

موفق باشد. افتخار میکنیم که ایرانیان در هر جایی که زندگی می کنند همیشه افتخار آفرین بودند.

رضا
رضا
میهمان
4 تیر 1400 2:54 ب.ظ

عالی

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.