مسدود شدن دسترسی به هزاران وبسایت قمار در تایلند در سال ۲۰۲۴

به اشتراک بگذارید:

دولت تایلند در پنج ماه اول سال مالی ۲۰۲۴ دسترسی به بیش از ۶۰ هزار “لینک نامناسب” از جمله حدود ۲۵ هزار وبسایت قمار و شرطبندی را مسدود کرده است.

کنیکار اونجیت، معاون سخنگوی دولت گفت که سازمان اقتصاد دیجیتال و جامعه (DES) از اکتبر سال ۲۰۲۳ تا ۵ مارس ۲۰۲۴ دسترسی به ۶۰ هزار و ۶۸۱ وبسایت که اطلاعات غیرقانونی یا نامناسبی را برای عموم مردم تایلند ارائه می‌دادند را مسدود کرده است.

کنیکار گفت که در میان وبسایت‌های مسدود شده، دسترسی به ۲۵ هزار و ۵۷۱ وب‌سایت قمار و شرطبندی نیز مسدود شده است، وی افزود تعداد وب سایت‌های قمار مسدود شده در مدت مشابه سال قبل ۱۱۴۱ درصد افزایش یافته است. به گفته معاون سخنگوی دولت، تعداد وبسایت‌های مسدود شده قمار در سال گذشته ۲ هزار و ۵۹ مورد بوده است.

او گفت افرادی که در ارتباط با وب‌سایت‌های قمار آنلاین دستگیر شوند، مشمول حداکثر ۱۰ سال زندان و/یا حداکثر جریمه نقدی ۲۰۰ هزار بات خواهند بود.

افرادی که دیگران را برای استفاده از وب سایت‌های قمار تشویق کنند مشمول حداکثر دو سال زندان و/یا جریمه نقدی ۲ هزار بات می شوند.

او گفت دولت به عموم توصیه می‌کند که به تبلیغات وب‌سایت‌های قمار اعتماد نکنند، زیرا احتمالاً فریب خورده و پول خود را از دست خواهند داد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.