بازیکنان تیم ملی فوتبال تایلند در صورت برتری مقابل کره جنوبی پاداش دریافت خواهند کرد

به اشتراک بگذارید:

آقای سرتا تاویسین، نخست‌وزیر تایلند به بازیکنان تیم ملی فوتبال تایلند وعده پاداش ۹ میلیونی داد که در صورت شکست تیم ملی کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، پرداخت خواهد شد.

او همچنین قول داد که در صورت موفقیت در کسب نتیجه تساوی، پاداشی به ارزش ۳ میلیون بات نیز اعطا خواهد کرد و افزود که این پاداش از منابع مختلف تامین خواهد شد.

آقای سرتا در یک پست پلتفرم ایکس (توییتر) از ابراز علاقه خود به ورزش فوتبال گفت و افزود: “من برای بازی فردا هیجان زده‌ام و در ورزشگاه [راجامانگالا] خواهم بود تا از تیم ملی تایلند حمایت کنم.”

آقای سرتا از هواداران تایلندی خواست تا با حضور در استادیوم یا تماشای مسابقه به صورت زنده از طریق کانال یوتیوب تیم ملی تایلند از ساعت ۷:۳۰ عصر روز سه شنبه (۲۶ مارس) از این تیم حمایت کنند.

تیم ملی تایلند با تک گل سوپانات موئانتا در بازی رفت روز پنجشنبه توانست کره جنوبی را در خانه متوقف کرده و یک امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد. سون هیونگ مین، ستاره و کاپیتان تاتنهام هاتسپر برای کره‌ای‌ها گلزنی کرد. کره در رده بندی فیفا در رتبه ۲۲ و تایلند رتبه ۱۰۱ جهانی را خود اختصاص داده‌اند.

سازمان ورزش تایلند یک صفحه نمایش بزرگ در مقابل استادیوم راجامانگالا نصب خواهد کرد تا افرادی که بلیت ندارند بتوانند مسابقه را تماشا کنند.

کره جنوبی اکنون با هفت امتیاز از دو برد و یک تساوی در صدر گروه C قرار دارد، در حالی که تایلند با چهار امتیاز در رده دوم قرار دارد و از نظر تفاضل گل از چین بالاتر است و سنگاپور با یک امتیاز در رده آخر گروه قرار دارد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.