پارک زیر ایستگاه‌های مترو هوایی در بانکوک ممنوع شد

به اشتراک بگذارید:

مسئولین مدیریت ترافیک بانکوک یک آیین‌نامه جدیدی را اجرا کرده‌اند که طبق آن پارک در نواحی فرورفته خیابان در زیر ایستگاه‌های مترو هوایی (بی‌تی‌اس) را ممنوع می‌کند. این مقررات که بلافاصله اجرایی شد، با هدف کاهش تراکم ترافیک و تصادفات ناشی از پارک غیرقانونی انجام شده است.

مقررات جدید ترافیکی که توسط رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر بانکوک صادر شده است، بیان می‌کند که پارک کردن همه وسایل نقلیه در این مناطق خاص ممنوع است، مگر اینکه این خودرو‌ها مربوط به خودروهای سازمانی تعمیر و نگهداری بی‌تی‌اس باشند. این اقدام به دلیل سوءاستفاده عموم از این فضاها انجام شده است که منجر به مشکلات برای خودرو‌های امدادی بی‌تی‌اس و مانعی برای جریان ترافیک شده است، که ممکن است به ازدحام و حوادث منجر شود.

این آیین‌نامه تحت ماده ۱۳۹ (۲) قانون ترافیک زمینی سال ۱۹۷۹ تصویب شده است که مطابق با بند ۲۶ و ۳۸ قانون اساسی کشور تایلند در سال ۲۰۱۷ هماهنگ شده و امکان اعمال محدودیت‌های خاص برای حفظ امنیت اجتماعی و نظم عمومی را فراهم می‌کند.

این آیین‌نامه از روز پس از اعلام آن در روزنامه سلطنتی لازم الاجرا خواهد بود.

با اجرای این آیین‌نامه، هرگونه آیین‌نامه، قانون یا دستور قبلی که با آیین‌نامه جدید در تضاد باشد، به رسمیت شناخته نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:






0 0 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.