پارک پرندگان در استان چاینات

به اشتراک بگذارید:

پارک پرندگان چاینات (Chainat Bird Park) که در سال ۱۹۸۳ احداث شد به عنوان اصلی ترین جاذبه گردشگری و مرکز یادگیری برای حفاظت از گونه های پرندگان در استان چاینات شناخته می شود. این پارک با مساحت ۲۴۸ رای (۳۹۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع) محل نگهداری بیش از ۱۰۰ گونه پرندگان است که در یک قفس بزرگ زندگی می کنند. این پارک همچنین دارای یک آکواریوم است که مجموعه ای از انواع ماهی های آب شیرین که در رودخانه چائو پرایا یافت می شود را نگهداری می کند.

آبشارهای کوچک مصنوعی، باغها، پارک مارها، پارک خرگوشها و پارک حیوانات وحشی جاذبه های دیگر این مجموعه است که برای بازدید گردشگران فراهم شده است.

صنایع دستی محلی مانند حصیری، مجسمه‌های انواع پرندگان و مغازه‌هایی برای خرید سوغاتی یا دیگر محصولات در داخل پارک موجود است. همچنین زمین بازی Happy Bird’s Land برای کودکان در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

اگر جزو کسانی هستید که به حیوانات علاقه مندید پارک پرندگان چاینات یکی از مکان‌هایی است که برای شما توصیه می‌کنیم، قطعا بودن در آن پارک شما را خوشحال کرده و از آن لذت خواهید برد.

پارک پرندگان همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر باز است که می‌توانید با پرداخت حق ورودی ۱۰۰ بات برای بزرگسالان و ۵۰ بات برای خردسالان (برای تایلندی‌ها، ۳۰ بات بزرگسالان، ۱۵ بات خردسالان) از این پارک زیبا دیدن کنید.

تصاویر
موقعیت پارک

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.