پارک بنجاسیری بانکوک به مناسبت تولد ۷۲ سالگی پادشاه از پرده آبی رونمایی می‌کند

به اشتراک بگذارید:

یک رویداد دیدنی با عنوان نمایش «پرده آبی یادبود ۷۲ سالگی» برای ادای احترام به اعلیحضرت پادشاه در قلب سوکومویت، بانکوک سازماندهی شده است.

این رویداد شامل یک سوئیت (موسیقی) جاز ویژه است که توسط پاتورن سریکارانوندا ساخته شده است، و در ۲۸ ژوئیه مراسم روشن کردن شمع برای گرامیداشت زادروز پادشاه برگزار می شود.

این جشن سلطنتی توسط شهرداری بانکوک با همکاری شرکای بخش خصوصی مانند M District (امپوریوم، ای‌ام‌کوارتیر، ای‌ام‌سفیر)، گروه مال، بانک بانکوک و بیمه زندگی تایلند سازماندهی شده است.

این رویداد از طریق مشارکت ساکنان و گردشگران در منطقه سوکومویت، به مناسبت ۷۲ سالگی پادشاه در ۲۸ ژوئیه، جشن گرفته می‌شود.

نمایش پرده آبی، پرتره پادشاه را به نمایش می گذارد که زندگی نامه سلطنتی، وظایف سلطنتی و اولین فرمان سلطنتی را ارائه می دهد و به مردم تایلند این امکان را می دهد تا با نمایش خیره کننده ای از نورها، صداها و تصاویر زیبا، از مهر و مهربانی پادشاه قدردانی کنند.

این نمایش که از روز جمعه (۱۹ ژوئیه) آغاز شده است به صورت رایگان تا ۲۸ ژوئیه در پارک بنجاسیری در خیابان سوخومویت (ایستگاه بی‌تی‌اس پروم پونگ) با دو نمایش روزانه در ساعت ۷ بعدازظهر و ۷:۳۰ عصر برگزار می‌شود.

در ۲۸ ژوئیه، از شهروندان تایلندی دعوت می‌شود تا در مراسم روشن کردن شمع برای گرامیداشت زادروز اعلی‌حضرت در ساعت ۷:۱۹ عصر شرکت کنند و به دنبال آن یک اجرای موسیقی دلنشین توسط کوینتت پاتورن سریکارانوندا برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.