پیام تبریک سفارت ایران در تایلند به مناسبت افتخارآفرینی تیم ملی فوتسال

به اشتراک بگذارید:

سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند، به همه ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و سایر اعضای تیم ملی کشورمان به مناسبت افتخارآفرینی و قهرمانی آنها در جام ملت‌های فوتسال آسیا تبریک گفت.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک در تلاش برای ایفای مسئولیت‌های خود، در حد امکان سعی کرد تا از طریق کانال‌های ارتباطی، اطلاع‌رسانی‌های لازم در مورد برنامه مسابقات تیم ملی فوتسال را ارائه دهد و همچنین با کمک به حضور پرشور ایرانیان مقیم در ورزشگاه‌ها برای حمایت از تیم ملی، سهمی هرچند اندک در این موفقیت بزرگ داشته باشد.

آقای ناصر الدین حیدری، سفیر محترم کشورمان در تایلند نیز با حضور در استادیوم آرِنا بانکوک به همراه آقای کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال، از نزدیک شاهد قهرمانی تیم پرافتخار ایران بود.

با این پیروزی، تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داده و عنوان قهرمان بی‌همتای این رقابت‌ها را حفظ کرد. همچنین، تایلند برای سومین بار به عنوان نایب قهرمان آسیا اعلام شد.

تیم ملی فوتسال ایران همواره به عنوان یکی از سه تیم برتر قاره آسیا در جام ملت‌های فوتسال محسوب شده است و در سطح جهانی نیز به عنوان یک تیم قدرتمند و صاحب سبک شناخته می‌شود.

در همین راستا، سفارت پادشاهی تایلند در ایران نیز در پیام اینستاگرامی خود قبل از دیدار فینال دو تیم ایران و تایلند، آرزوی بازی خوب کرده و حمایت خود از هر دو تیم را اعلام کرده بود.

منبع خبر:‌ خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری مهر، ویکی‌پدیا و اینستاگرام سفارت پادشاهی تایلند در ایران

منبع عکس: اینستاگرام علی‌اصغر حسن‌زاده، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.