کابل‌های در هم تنیده منطقه اَسوک در بانکوک زیرزمینی می‌شوند

به اشتراک بگذارید:

محله اَسوک که یکی از مناطق کلیدی در مرکز شهر بانکوک است به زودی از شر تیرهای برق و کابل‌های در هم تنیده که دهه‌هاست نمای زشتی ایجاد کرده و توجه بسیاری را به خود جلب می‌کرد، خلاص خواهد شد.

نمایندگان کمیسیون ملی پخش و ارتباطات (NBTC)، اداره برق شهری، شهرداری کلانشهر بانکوک (BMA)، شرکت True Corporation و شرکت خدمات پیشرفته اطلاعاتی (AIS) با همکاری یکدیگر از روز پنج‌شنبه، کابل‌های استفاده نشده و در‌هم تنیده شده را در منطقه اَسوک حذف و پاکسازی خواهند کرد تا بتوانند جلوه و زیبایی شهری آن منطقه را ارتقا دهند.

این پروژه مسافت ۲/۴ کیلومتری از تقاطع پچابوری تا تقاطع سوکومویت را در بر می‌گیرد. پس از اتمام پروژه سیم‌کشی زیرزمینی تیرهای برق حذف و جمع‌آوری خواهد شد.

هدف از این همکاری سازماندهی خطوط ارتباطی بر اساس سیاست‌های دولت با هدف ایجاد محیطی زیبا، منظم و ایمن برای کاهش حوادث است. در سال جاری، طر‌ح‌هایی برای ایجاد ۲۹ خط ارتباطی زیرزمینی وجود دارد که در مجموع بیش از ۶۱ کیلومتر را پوشش می دهند.

لیردرات رتانانوکول، رئیس امور عمومی شرکت True Corporation گفت، شرکت مخابراتی آماده است تا با همه شرکا، با رعایت اصول تجاری پایدار و مسئولیت اجتماعی همکاری کند. او گفت: “این همکاری با هدف افزایش کارایی و کیفیت زیرساخت‌های مخابراتی به نفع مردم و کشور تایلند است.”

یکی از نمایندگان AIS گفت که این شرکت با اعزام تیم‌هایی از مهندسان و کارکنان به مناطق به طور مداوم با دولت همکاری کرده است. آنها برای حذف خطوط ارتباطی با هم کار کرده اند و بر اهمیت ایمنی و کاهش خطر حوادث برای عموم را تاکید می‌کنند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.