سقف برداشت از خودپردازهای تایلند در تعطیلات سونکران افزایش می‌یابد

به اشتراک بگذارید:

بانک‌های تایلند با پیش‌بینی برداشت بیشتر پول از خودپرداز‌ها در سطوح شهرها، ذخایر نقدی خود را برای تعطیلات ۵ روزه جشن سونکران از ۱۲ تا ۱۶ آوریل افزایش می‌دهند تا پاسخگوی نیاز مردم باشند.

بانک مرکزی تایلند تخمین زده است که سونکران امسال، سال نوی تایلند، به لطف اقتصاد بهبود یافته که قدرت خرید مردم را افزایش داده است و کمپین‌های تبلیغاتی دولت، شلوغ‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

سومبون چیتپنتوم، مدیر عامل اجرایی پول در بانک مرکزی، روز پنجشنبه (۴ آوریل) گفت، انتظار می‌رود بانک‌ها در هفته قبل از سونکران مبادلات پول به ارزش ۳۰ تا ۳۵ میلیارد بات از بانک مرکزی را به منظور تقویت ذخایر نقدی خود انجام دهند.

بانکوک بانک (Bangkok Bank) اعلام کرد که ۴۰ میلیارد بات پول نقد برای برداشت در تعطیلات سونکران از تمام شعب بانک با بیش از ۸۰۰۰ دستگاه خودپرداز آماده کرده است.

بانک کاسیکورن (Kasikornbank) گفت، ۳۰/۷۵ میلیارد بات را به عنوان ذخیره نقدی در نظر گرفته است تا در ۱۲ تا ۱۶ آوریل در دسترس باشد. از این مبلغ ۲۲/۸ میلیارد بات برای ۱۰ هزار و ۹۵۲ دستگاه خودپرداز در سراسر کشور و ۷/۹۵ میلیارد بات نیز برای ۸۱۳ شعب بانک خواهد بود.

بانک تجاری سیام (Siam Commercial Bank) ۲۹/۴ میلیارد بات پول نقد را برای مشتریان در نظر گرفته است که ۲۱/۷ میلیارد بات آن به دستگاه های خودپرداز و ۷/۷ میلیارد بات به ۷۲۲ شعب بانک اختصاص داده شده است.

ذخایر نقدی بانک کرونگ‌تای (Krungthai Bank)، ۲۵/۹۹ میلیارد بات اعلام شده است که ۲۳/۱۹ میلیارد بات آن برای دستگاه های خودپرداز و ۲/۸ میلیارد بات برای شعب آن در نظر گرفته شده است.

بانک آیودیا (Bank of Ayudhya) اعلام کرده است که ذخایر نقدی در طول تعطیلات سونکران به مقدار ۹/۶۲ میلیارد بات می‌باشد که ۶/۱۶ میلیارد بات برای دستگاه‌های خودپرداز و ۳/۴۹ میلیارد بات برای شعب این بانک اختصاص داده شده است.

و در نهایت ذخایر نقدی بانک تی‌ام‌بی تاناچارت (TMBThanachart Bank)، ۱۳/۵ میلیارد بات اعلام شده است که ۹ میلیارد بات آن برای دستگاه‌های خودپرداز و ۴/۵ میلیارد بات برای شعبه‌ها می‌باشد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.