آمار مبتلایان کووید ۱۹ در تایلند در بیشتر نقاط کشور کاهش خواهد یافت

به اشتراک بگذارید:

ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹ در تایلند گفت؛ انتظار می‌رود بطور کلی آمار مبتلایان به کویید ۱۹ که در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است، شروع به کاهش کند، اگرچه ممکن است تعداد موارد در ۱۰ استان همچنان افزایش یابد.

وزارت بهداشت عمومی صبح دوشنبه گزارش داد که ۲۶ مورد تلفات جانی ناشی از کرونا و ۱۴ هزار و ۹۰۰ مورد جدید ابتلا ثبت شده است. در حالی که این آمار روز یکشنبه ۲۴ فوتی و ۱۵ هزار و ۸۸۲ ابتلا گزارش شده بود.

سخنگوی ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹ گفت؛ چشم انداز کووید ۱۹ برای تایلند مثبت است زیرا انتظار می رود افزایش موارد ابتلا به این بیماری تثبیت شود و از این هفته شروع به کاهش کند.

او گفت: «اما هنوز نمی‌توانیم راضی باشیم»، و افزود که بسیاری از استان‌ها با افزایش مبتلایان دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود؛ که آخرین ۲۶ مورد فوتی افراد بین ۴۵ تا ۹۹ سال بودند. همه آنها بیماری زمینه ای داشتند. چهارده نفر واکسینه نشده بودند، دو نفر یک دوز واکسن دریافت کرده بودند، دو نفر دیگر دوز دوم خود را بیش از چهار ماه پیش دریافت کرده بودند. دو نفر قبلاً نوبت سوم خود را دریافت کرده بودند اما هنوز به زمانی نرسیده بودند که ایمنی آنها به اوج خود برسد.

در همین حال، وزارت بهداشت عمومی صبح روز سه شنبه (۱۵ فوریه) اعلام کرد که این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ مورد مرگ و میر ناشی از کرونا و ۱۴ هزار و ۳۷۳ مورد جدید ثبت کرده است.

از زمان شروع همه‌گیری در اوایل سال ۲۰۲۰، ۲ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۵۸۲ مورد ابتلا به کووید ۱۹ ثبت شده است که از این تعداد ۳۹۹ هزار و ۱۶۵ مورد در سال جاری بوده است که تاکنون ۲ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۵۵ نفر بهبود یافته‌اند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.