پوکت به عنوان میزبان کنفرانس جهانی گردشگری پایدار انتخاب شد

به اشتراک بگذارید:

دفتر کنوانسیون و نمایشگاه تایلند (TCEB) روز پنجشنبه (۲۵ آوریل) اعلام کرد، استان پوکت در جنوب تایلند توسط شورای جهانی گردشگری پایدار (GSTC) برای میزبانی کنفرانس جهانی گردشگری پایدار در آوریل سال ۲۰۲۶، انتخاب شده است.

شورای جهانی گردشگری پایدار یک سازمان جهانی گردشگری است که شاخص‌ها و استانداردهای گردشگری را برای توسعه بلندمدت، مانند گردشگری سبز و کم کربن تعیین کرده است. مدیران این شورا روز پنجشنبه در استکهلم سوئد برای انتخاب میزبان کنفرانس ۲۰۲۶ ملاقات کردند.

دفتر کنوانسیون و نمایشگاه تایلند به عنوان یکی از نهاد‌های مرکزی در پیشنهاد پوکت به عنوان میزبان کنفرانس گردشگری پایدار، گفت، با سازمان گردشگری تایلند، بنیاد توسعه‌ گردشگری پایدار، دفاتر مناطق مشخص شده برای گردشگری پایدار و دستگاه‌های محلی در آماده‌سازی جزیره‌ی جنوبی پوکت برای برگزاری این رویداد جهانی همکاری می‌کنند.

دفتر کنوانسیون و نمایشگاه تایلند در بیانیه‌ای گفت: میزبانی کنفرانس جهانی گردشگری پایدار در سال ۲۰۲۶ موقعیت پوکت را به عنوان یک مرکز گردشگری منطقه‌ای و یک مرکز جهانی برای MICE (گردشگری ام آی سی ای یا گردشگری تجمع‌ها، مشوق‌ها، نشست‌ها و نمایشگاه‌ها نوعی گردشگری است که گروه‌های بزرگی از افراد، طبق برنامه‌ریزی قبلی، گرد هم می‌آیند.) برجسته خواهد کرد.

این دفتر افزود که این رویداد همچنین به ارتقای نقشه‌ راه کریدور اقتصادی آندامان، که شامل استان های پوکت، کرابی، پنگ نگا، رانونگ، ترانگ و ساتون است، کمک خواهد کرد.

انتظار می‌رود این رویداد با موضوع «گردشگری احیاکننده» با بیش از ۷۰۰ شرکت‌کننده در صنایع مسافرت، گردشگری و مهمانداری از ۶۰ کشور جهان همراه شود که درآمد حدود ۵۰ میلیون باتی را برای اقتصاد محلی به ارمغان خواهد آورد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.