آیا میدانستید بانکوک یکی از بزرگترین چاینا تاون‌های دنیا را دارد؟

به اشتراک بگذارید:

از محله چینی‌ها و یا چاینا تاون‌ بانکوک معمولاً به عنوان بزرگترین محله چینی‌ها در جهان نام برده می شود و هرکسی که وقت خود را صرف پیمایش در کوچه پس کوچه‌های بی انتهای این منطقه گسترده کرده است بعید به نظر می رسد با این نظریه مخالف باشد.

در محله چینی‌ها در بانکوک که با نام یائووارات شناخته می شود، بیش از یک میلیون چینی تبار، معمولاً از نسل دوم یا سوم زندگی می کنند. در طول روز، مغازه‌ها و دکه‌ها محصولات خود را با ارزان ترین قیمت می فروشند و در شب این منطقه به بهشت ​​غذا‌های خیابانی تبدیل می شود. منطقه اطراف یائووارات یکی از پر جنب و جوش‌ترین و جالب ترین مکانها برای گردشگران کنجکاو است و قطعاً یک روز کاوش در این محلات را برایتان توصیه می‌کنیم.

علاوه بر این، محله چینی‌ها در بانکوک بزرگترین بودای طلایی جهان در خود جای داده است. بودای ۵/۵ تنی که درون معبد ترایمیت (Wat Traimit) قرار دارد صدها سال در داخل گچ پنهان بود که هنگام جابجایی بطور تصادفی گچ پوشش آن ریخته و مجسمه داخل آن آشکار می‌شود.

مطاالب دیگری در مورد محله چینی‌ها با عناوین «جاده یائووارات (محله چینی ها) در بانکوک» و «دروازه محله چینی‌ها در بانکوک» در وبسایت ایرانیان تایلند منتشر شده است که جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید آنها را نیز مطالعه کنید.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.