پیشنهاد وزیر گردشگری تایلند برای بازگشایی اماکن تفریحی

به اشتراک بگذارید:

پیپات راچاکیتپراکان، وزیر گردشگری و ورزش تایلند قصد دارد مکانهای تفریحی را برای مسافران بین المللی باز کند. پیشنهاد بازگشایی وی شامل مکان‌هایی از قبیل، بارها، کلوپ‌های شبانه، سالن‌های کارائوکه، و دیگر مکان‌های تفریحی شبانه در مناطق آبی می باشد.

وزیر در مصاحبه تلویزیونی خود گفت که قصد دارد این تصمیم و پیشنهاد را در جلسه هفته آینده ستاد مدیریت کویید ۱۹ مطرح کند. این پیشنهاد بر روی مناطقی تمرکز می کند که زندگی شبانه و مکانهای سرگرمی بخش مهمی از اقتصاد آن محسوب می‌شود.

او مکانهایی مانند چیانگ مای، جزیره سامویی، کرابی، پاتایا، پن یا و پوکت را مشخص کرد که گردشگران به طور سنتی نه تنها برای سواحل آن مناطق، بلکه برای زندگی شبانه، بارها و پارتی‌ها به آنجا سر می زدند.

بانکوک به خاطر سختی برای کنترل ایمنی و بهداشتی برای گردشگران خارجی، در لیست پیشنهادی وزیر قرار نگرفته است. وی اشاره کرد، مراکز شبانه بانکوک نه تنها گردشگران خارجی بلکه مشتریان بومی و تایلندی را نیز جذب خود می‌کند و با توجه به ریسک بالای آن، سود دهی آن نسبت به سایر مقاصد کمتر می‌باشد.

در همین حال، وزارت بهداشت تایلند صبح روز شنبه (۲۳ اکتبر) اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۹ هزار و ۷۴۲ مورد جدید کویید ۱۹ و ۷۴ مورد فوتی جدید ناشی از کرونا ثبت شده است. از ابتدای سال گذشته تا کنون ۱ میلیون و ۸۴۱ هزار و ۱۳۱ مورد ابتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده است که تاکنون ۱ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۶۲۹ نفر بهبود یافته اند. تعداد جانباختگان کرونایی در موج سوم ۱۸ هزار و ۶۰۵ نفر و از ابتدای همه گیری ۱۸ هزار و ۶۹۹ نفر بوده است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.