۷۰ درصد از ساکنان بانکوک به طور کامل واکسینه شده اند

به اشتراک بگذارید:

در حالی که بانکوک خود را برای بازگشایی اول نوامبر آماده می کند، معاون فرماندار پایتخت تأیید کرد که ۵/۴۳ میلیون نفر یعنی ۷۰ درصد از ساکنان بانکوک کاملاً واکسینه شده اند. سوپون پیسوتیونگ معاون فرماندار بانکوک گفت، پایتخت مطابق سیاست دولت آماده بازگشایی برای گردشگران خارجی واکسینه شده است. از اول نوامبر، دولت قصد دارد ۱۵ استان را برای بازدیدکنندگان واکسینه شده از لیست کشورهای کم خطر بازگشایی کند.

دیروز (۱۹ اکتبر) یک هزار و ۳۷ مورد جدید کرونایی و ۱۰ مورد مرگ و میر ناشی از کویید ۱۹ گزارش شده است. سوپون می گوید، ۸/۱۳ میلیون نفر از ساکنان بانکوک دوز اول و ۵/۴۳ میلیون نفر هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند. مقامات انتظار دارند تا پایان ماه ۸۰ درصد از ساکنان را به طور کامل واکسینه کنند.

در اخبار مرتبط گزارش شده است که مقامات ۲۴۷ کسب و کار را در مراکز خرید مختلف در پایتخت بازرسی کرده اند. از این تعداد، ۲۴۴ مورد کاملاً دستورالعمل های کویید ۱۹ را اعمال کرده‌اند. به ۳ مورد از کسب و کار‌هایی که دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس را نقض کرده بودند، هشدار داده شده و در صورت تکرار تخلفات، با خطر تعطیلی مواجه خواهند شد.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.