موزه ملی سورین در استان سورین

به اشتراک بگذارید:

موزه ملی سورین برای اولین بار در سال ۱۹۷۴ با طرح ارائه شده توسط فرماندار وقت سورین به منظور نگهداری و نمایش اشیاء هنری و اشیاء باستانی استان سورین تأسیس شد. این موزه شامل نمایشگاه‌ها و اطلاعاتی در مورد این استان است که به پنج قسمت تقسیم شده است.

بخش جغرافیا و علوم طبیعی، به غیر از موضوعات مورد انتظار آب و هوایی، زمین شناسی و پارک های ملی، تاریخچه سورین در زمینه برنج و کشاورزی برنج را نیز پوشش می دهد. بخش باستان شناسی که دوران ما قبل تاریخ را نشان می دهد، آثاری از دوران دراواتی خمر و پادشاهی آیوتایا را نیز در خود جای داده است. تاریخ محلی و قوم شناسی، جدول زمانی گروه‌ قومی کو (Kuy) تا زمان تشکیل سورین را پوشش می‌دهد. (کو یک گروه قومی بومی است که سرزمین اصلی آنها جنوب شرقی آسیا است. سرزمین های بومی کو از جنوب فلات کورات در شمال شرقی تایلند از شرق تا سواحل رودخانه مکونگ در جنوب لائوس و جنوب تا شمال مرکز کامبوج محدوده دارد.) و بخش میراث محلی استان که شامل صنایع دستی مانند نقره، پارچه های ابریشمی و غیره است را به نمایش گذاشته است.

موزه ملی سورین با بودجه حمایتی برای ساخت ساختمان جدید، در سال ۱۹۹۵ آغاز شد.

علاقه مندان به تاریخ و قوم شناسی می‌توانند با پرداخت ۱۰۰ بات هزینه ورودی در روز‌های چهارشنبه تا یکشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ از این موزه دیدن کنند. این موزه روز‌های دوشنبه، سه شنبه و تعطیلات رسمی بسته است.

تصاویر
موقعیت موزه

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.