مسافران مقصد اسرائیل به فرودگاه سووارنابوم بانکوک بازگشتند

به اشتراک بگذارید:

پلیس مهاجرت تایلند مسافران پروازهای اسرائیلی را که مجبور به بازگشت به فرودگاه سووارنابوم بانکوک شده بودند، پذیرفته و به آنها اجازه اقامت در هتل یا فرودگاه را داد.

این اقدام در حالی انجام شد که عراق، اسرائیل و اردن همگی حریم هوایی خود را بسته بودند که تاثیر مستقیمی بر پروازهای اسرائیل و کشورهای اطراف گذاشته بود.

ژنرال چوئنگرون ریمپاد، فرمانده پلیس مهاجرت فرودگاه سووارنابوم بانکوک، روز یکشنبه (۱۴ آوریل) گفت، خطوط هوایی اِل عال اسرائیل به پلیس مهاجرت در فرودگاه سووارنابوم اطلاع داده است که به دلیل حمله ایران به اسرائیل، مجبور است دو پرواز اسرائیلی را به تایلند بازگرداند.

پروازهایی که نمی‌توانستند به تل‌آویو برسند، پرواز LY82 (بانکوک به تل آویو) با ۲۷۵ نفر و پرواز LY88 (پوکت به تل آویو) با ۲۹۰ سرنشین بودند که به ترتیب در ساعت ۵:۲۰ و ۵:۵۰ صبح روز یکشنبه به فرودگاه بانکوک بازگشتند.

به گفته پلیس چوئنگرون، مسافران در چنین پروازهای برگشتی معمولاً باید در فرودگاه بمانند زیرا پاسپورت آنها قبلاً برای خروج مهر خورده بود.

با این حال، اداره مهاجرت ترجیح داد در این مورد انعطاف‌پذیری نشان داده و به مسافران اجازه دهد در هتل‌هایی که توسط خطوط هوایی آنها ترتیب داده شده است، به ویژه مسافران مسن و جوان اقامت کنند.

خطوط هوایی پاسپورت مسافران را به منظور تضمین، که آنها به طور غیرقانونی در کشور اقامت نکنند، نگه داشته است.

در غیر این صورت، مسافران با انتظار در فرودگاه می‌توانند پاسپورت خود را به همراه داشته تا از ایستادن در صف برای فرآیند مهاجرت دوباره جلوگیری کنند.

در جواب حمله هوایی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، ایران در بامداد روز یکشنبه با شلیک ۳۰۰ پهپاد و موشک به مواضع ارتش اسرائیل حمله کرد. به گفته رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران، عملیات خاتمه یافته است.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.