تایلند واکسیناسیون دانش آموزان با واکسن فایزر را آغاز کرد

به اشتراک بگذارید:

تایلند در آستانه بازگشایی مدارس در ماه آینده واکسیناسیون دانش‌آموزان را با واکسن کرونای شرکت فایز روز دوشنبه (۴ اکتبر) آغاز کرد.

به گفته مقامات کلانشهر بانکوک، حدود ۸۸ درصد دانش‌آموزان دبیرستانی ۱۲ تا ۱۸ سال در بانکوک پایتخت تایلند برای واکسیناسیون فراخوانده‌ شده‌اند و در سطح کشور هم ۳/۶ میلیون نفر از بیش از ۵ میلیون دانش‌آموز واجد شرایط برای واکسیناسیون ثبت‌نام کرده‌اند.

تایلند حدود ۳۱ درصد از جمعیت بیش از ۶۶ میلیون نفری‌اش را در مقابل کووید ۱۹ واکسینه کرده است و با کاهش موارد عفونت کرونا در بانکوک بسیاری از محدودیت‌های اجتماعی در این شهر نیز برداشته است.

تایلند به شدت به دنبال بالا بردن میزان واکسیناسیون کرونا در این کشور است تا بتواند پس از ۱۸ ماه محدودیت‌های اجتماعی که باعث سقوط صنعت حیاتی گردشگری در این کشور شد، بتواند گردشگران خارجی را دوباره جلب کند.

تایلند در پیروی از چندین کشور دیگر، واکسن‌های کرونای از نوع mRNA ساخت شرکت‌های فایزر و بیونتک را به دانش‌آموزان تزریق می‌کند.

آسوین کوانموانگ، فرماندار بانکوک گفت امیدوار است تزریق دو دوز واکسن به دانش‌آموزان تا پایان ماه اکتبر به پایان برسد. وی گفت؛ ما بسیار امیدواریم که تا آن زمان، موارد جدید بیماری کاهش یابد تا دانش‌آموزان بتوانند دوباره به مدرسه بازگردند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.